מכתב לעצמי

עליסה

New member
מכתב לעצמי

רעות יקרה...ערב טוב אני יודעת שחזרת עכשיו מהעבודה..ושאת שמחה רזית עוד 3 קילו, אני יודעת שטוב לך חיצונית יותר מאי פעם, דואגים ללך יותר מדי פעם מראים לך אהבה ותמיכה אני יודעת שיש לך אפשרויות להצליח בחיים, אם רק תרזי, תגבהי וזהו למרות שגם בלי זה..הקול שלך והמשחק יוצאי דופן. אני יודעת רעות, שאת אוהבת את עצמך ויודעת מה החסרונות והיתרונות שבך, ושאת מעריכה דברים אפילו את החיים, ואני יודעת שיש בך דבר לא מוסבר שגורם לך ייאוש, שהוא בא מדברים מוסברים ודי מובנים אך לא עד כדי כך. רעות, את רוצה להיות בקבר יותר מכל דבר אחר ותהיי יותר קרוב מכולם. רק אל תשכחי לספר לאנשים מה שעובר עלייך, על הדברים הטובים והרעים, על כל הדברים שאנשים עשו לך...האיש ההוא והיא והם... אל תשכחי לבקר את לינור ואת שרון ובגהה ואת אורלי...לבלות אצלה רעות אל תשכחי לחיות לפני המוות.. למרות ששכחת. רעות, אני לא מזניחה אותך, אני אוהבת אותך, ויש עוד אפשרות, תבקשי לחזור לשם, לגהה, חודש מקסימום תאמיני לי ויהיה לך טוב. את צריכה עוד טיפה חיזוק, ואם לא...את יכולה גם למות בעוד חודש.. רעות, עוד קצת, רעות רק לא עכשיו! שלום חברה שלי, החברה הכי טובה שלי האדם שאני אוהבת ומכבדת ומבינה..
 
רעותוש...

יפה שאת מעודדת את עצמך ואומרת שאת אוהבת את עצמך.. את אומרת לעצמך לא למות... להחזיק מעמד... אולי זה גם אומר שבכל זאת את רוצה לחיות... מישהי חכמה אמרה: "אל תשכחי לחיות לפני המוות" ווכנראה שהיא גם צדקה.. אם יש לך חלומות שאת רוצה להגשים אל תוותרי ווצלכי על זה.. מי כמוני יודע? ואפילו שאני לא הדוגמא הכי טוובה.. לכי על זה.. גם לך מגיע להיות מאושרת.. וגם לי... אולי אני כותבת את זה בשביל שתינו אני לא יודעת.. לילה טוב בינתיים
 

עדי אוף

New member
רעותי

תנסי מניסיון לראות את הכאב והקושי הזה כתקופה בלבד אל תתני לזה להיות חלק מחייך הרי זה רק תקופה ושתשרדי אותה יהיה הרבה יותר טוב
 

עליסה

New member
נושמת כרגע

הייתי בערך שעה מול המראה... רציתי לסיים עם זה או לצעוק לעזרה אין לי כוח יותר קשה לי המוח מסרב להשתנות מחשבות על מוות שלי מהדהדות יש לי עוד 5 ימים לחכות.. לפחות נצח אין איך לעזור רעבה צמאה רוצה להפסיק כבר בחילה ושוב זה בא רוצה להפסיק הצילו די נמאס לא יכולה סבלנות
 
../images/Emo24.gif רעות ../images/Emo24.gif

קודם כל אני רוצה להבין משהו.... למה עוד 5 ימים? אני עדיין לא בטוחה מה להגיד לך כי לא הבנתי בדיוק.. אבל אני רווצה לבקש ממך שתחזיקי מעמד... טוב... תשמרי איתנו על
ותגידי מה קורה איתך... אני יודעת שזאת עצה מטומטמת אבל אני באמת חושבת שזה עווזר במשהוו.. להוציא את כל הרגשות.. זה עדיף על להחזיק אותם בפנים.... את אומרת לעצמך לחכוות בסבלנות... העובדה שאת מחזיקה את עצמך ככה מול שבר כל כך גורלי כמו התאבדות מראה שיש לך דווקא משמעת עצמית חזקה.. תחשבי על זה קצת... אולי את צריכה לשנוות משהו.. להשתמש במשמעת הזאת כדי להחזיק מעמד עוד ולנסות למצוא דרך גם לשנות את צורת החשיבה.. כמה שזה נראה קשה... לנסות לעצור את עצמך... ולדאוג שהמוות לא יתפס מבחינתך כפיתרון לכל הבעיות...
שלך מיקי
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
באמת, מה בוער... תני לעצמך זמן

דברים משתנים כל הזמן, אולי תביני להבנה אחרת, לתפיסה אחרת של החיים שלך, כך שהמוות כבר לא ייראה לך כל כך אטרקטיבי? מי יודע... ומותר לך לקבל עזרה, לא רק בבית חולים, אלא עזרה רציפה באמצעות טיפול. לא רק בתרופות, אלא בשיחות, כדי להבהיר לעצמך איך את ממשיכה מכאן. וגם, כמובן, בהמון
 
למעלה