מכתב לעצמי
רעות יקרה...ערב טוב אני יודעת שחזרת עכשיו מהעבודה..ושאת שמחה רזית עוד 3 קילו, אני יודעת שטוב לך חיצונית יותר מאי פעם, דואגים ללך יותר מדי פעם מראים לך אהבה ותמיכה אני יודעת שיש לך אפשרויות להצליח בחיים, אם רק תרזי, תגבהי וזהו למרות שגם בלי זה..הקול שלך והמשחק יוצאי דופן. אני יודעת רעות, שאת אוהבת את עצמך ויודעת מה החסרונות והיתרונות שבך, ושאת מעריכה דברים אפילו את החיים, ואני יודעת שיש בך דבר לא מוסבר שגורם לך ייאוש, שהוא בא מדברים מוסברים ודי מובנים אך לא עד כדי כך. רעות, את רוצה להיות בקבר יותר מכל דבר אחר ותהיי יותר קרוב מכולם. רק אל תשכחי לספר לאנשים מה שעובר עלייך, על הדברים הטובים והרעים, על כל הדברים שאנשים עשו לך...האיש ההוא והיא והם... אל תשכחי לבקר את לינור ואת שרון ובגהה ואת אורלי...לבלות אצלה רעות אל תשכחי לחיות לפני המוות.. למרות ששכחת. רעות, אני לא מזניחה אותך, אני אוהבת אותך, ויש עוד אפשרות, תבקשי לחזור לשם, לגהה, חודש מקסימום תאמיני לי ויהיה לך טוב. את צריכה עוד טיפה חיזוק, ואם לא...את יכולה גם למות בעוד חודש.. רעות, עוד קצת, רעות רק לא עכשיו! שלום חברה שלי, החברה הכי טובה שלי האדם שאני אוהבת ומכבדת ומבינה..
רעות יקרה...ערב טוב אני יודעת שחזרת עכשיו מהעבודה..ושאת שמחה רזית עוד 3 קילו, אני יודעת שטוב לך חיצונית יותר מאי פעם, דואגים ללך יותר מדי פעם מראים לך אהבה ותמיכה אני יודעת שיש לך אפשרויות להצליח בחיים, אם רק תרזי, תגבהי וזהו למרות שגם בלי זה..הקול שלך והמשחק יוצאי דופן. אני יודעת רעות, שאת אוהבת את עצמך ויודעת מה החסרונות והיתרונות שבך, ושאת מעריכה דברים אפילו את החיים, ואני יודעת שיש בך דבר לא מוסבר שגורם לך ייאוש, שהוא בא מדברים מוסברים ודי מובנים אך לא עד כדי כך. רעות, את רוצה להיות בקבר יותר מכל דבר אחר ותהיי יותר קרוב מכולם. רק אל תשכחי לספר לאנשים מה שעובר עלייך, על הדברים הטובים והרעים, על כל הדברים שאנשים עשו לך...האיש ההוא והיא והם... אל תשכחי לבקר את לינור ואת שרון ובגהה ואת אורלי...לבלות אצלה רעות אל תשכחי לחיות לפני המוות.. למרות ששכחת. רעות, אני לא מזניחה אותך, אני אוהבת אותך, ויש עוד אפשרות, תבקשי לחזור לשם, לגהה, חודש מקסימום תאמיני לי ויהיה לך טוב. את צריכה עוד טיפה חיזוק, ואם לא...את יכולה גם למות בעוד חודש.. רעות, עוד קצת, רעות רק לא עכשיו! שלום חברה שלי, החברה הכי טובה שלי האדם שאני אוהבת ומכבדת ומבינה..