מכללת ר"ג-שאלה

קארי77

New member
מכללת ר"ג-שאלה

אם אני יגיע לשם מבלי שאני רשומה למרכז לימוד של ר"ג אלא למרכז לימוד אחר, מישהו יוכל לעלות על זה לדעתכם?
 
לדעתי לא יעלו ..

זה כמו להיכנס לקבוצת לימוד אחרת לא? בכל מקרה, רק תזכרי להגיש את הממ"נים למנחה שלך ולא במכללת ר"ג. (מקסימום אם הכיתה צפופה, נכנסים מהמזכירות מקריאים שמות ומי שלא ברשימה צריך לצאת - לא קרה לי, אבל ככה קראתי באחת ההודעות פה). שיהיה בהצלחה. לדעתי את יכולה לללכת בשקט.
 

SaGreen

New member
מאד יכול להיות

שיתפסו אותך. מדי פעם, בייחוד בתחילת הסמסטרים, עוברים אנשים של המכללה בין הכיתות ומעבירים דף בין התלמידים על מנת לזהות "מסתננים". לי לא יצא אף פעם לראות שהם תפסו מישהו, אבל אני יכול לתאר לעצמי שזאת הרגשה ממש לא נעימה...
 

yoel555

New member
היחידים שצריכים לחוש לא בנוח

הם אנשי המכללה עצמם על שהם גובים כסף על לא כלום
 
סליחה..

אבל הם כל הזמן אומרים במכללה שאחד היתרונות אצלהם זה שאפשר ללמוד בקבוצה אחרת אם פיספסת שעור או משהו אצל המנחה שלך. אז מה הבעיה לשבת בכיתה אחרת? אני מתכוונת לעשות את זה הסמסטר הזה, ואני ממש לא מתכוונת לצאת, אלא אם כן יש חוסר מקום לתלמידים שרשומים שם.
 

SaGreen

New member
אין בעיה להיכנס לכיתות אחרות

בקורס שאת עושה במכללת ר"ג. הכוונה היא שמי שנרשם לקורס X באליאנס לדוגמא, לא יכול להיכנס למפגש הנחיה באותו קורס בר"ג. אם את רשומה לקורס X בר"ג, אין שום בעיה שתיכנסי לקבוצה אחרת של אותו קורס במכללה.
 

idansof

New member
את "דף הנוכחות" יש גם במרכזים אחרים

ונועד בעיקרון כחלק מהמשוב למנחה, ולא בהכרח כדי לעקוב מי מגיע ומי לא(וביננו, מדובר בדרך מאוד לא יעילה לאתר מסתננים...)
 

yoel555

New member
אבל באף מקום

לא בודקים את המצב אנשים מהמכללה עצמה. דפי נוכחות של המנחים באים רק על מנת לבדוק מי היה בשיעור מבין הרשומים לקורס
 

yoel555

New member
מה שרציתי להגיד

שעל פי SaGreen בר"ג בודקים אנשי המכללה אם יש מסתננים. בניגוד למקומות אחרים שלא עושים זאת וזה שונה מהבדיקה הרגילה של המנחה
 

SaGreen

New member
לא התכוונתי לדפים האלה

שהמנחים (חלקם לפחות) מעבירים בין התלמידים בתחילת השיעור. אני מדבר על אנשי המכללה שמגיעים באמצע השיעור ומחלקים את הדפים. זאת דווקא שיטה די יעילה. הם נכנסים לכיתה, מעבירים את הדף ובזמן שהוא עובר בין כל התלמידים הם סופרים כמה תלמידים יושבים בכיתה. אחר כך הם לוקחים את הדף, רואים אם המספר מתאים, אם הוא לא מתאים ז"א שיש מישהו בכיתה שלא רשם את השם שלו. אני לא הייתי למצב כזה, אבל אני מתאר לעצמי שאם זה אכן קורה, הם יעברו בין התלמידים וימצאו מי הוא המתפלח... אם הרשימה תואמת את מספר התלמידים בכיתה, הם ילכו עם הרשימה למשרדים ויבדקו שכל התלמידים אכן רשומים במכללה. אם מישהו לא רשום, הם יתפסו אותו. הדרך היחידה להערים עליהם, היא לרשום שם של חבר שלומד באותו קורס וכן רשום למכללת ר"ג (בהנחה שהוא לא הגיע לאותו מפגש).
 

daniela21

New member
אני הייתי בשני שיעורים כשזה קרה

ובאחד הקורסים ביקשו משני סטודנטים לצאת החוצה וזה היה מביך.
 
למעלה