מכירים ת'קטע...

Oיון

New member
מכירים ת'קטע... ../images/Emo4.gif

שאתם נותנים תשובה ללקוח - היא כמובן לא מקובלת עליו והוא מבקש מנהל.. מכירים את זה.. שהוא נותן להם בדיוק מה שהם מבקשים, למרות ששניה לפני זה אמר שזו ההצעה האחרונה?
 

Mip Mip

New member
ארררר כן!!!

שונאת שמנהלים שוברים את המילה שלי מול לקוח!!!
 

kalfon3

New member
כן...

בין הקטעים המעצבנים ביותר בעבודה..ששוברים לך את המילה...
 

a e q u i t a s

New member
בטח שמכיר ../images/Emo152.gif ......בערך

היה לי מקרה אתמול של תקלה אינטרנט ברמה אזורית - הטכנאים של החברה כבר שם יחד עם טכנאים של חברת הכבלים HOT ושל בזק ADSL - התקלה היתה רוחבית וכללה את שני החברות הנ"ל. והשיחה עם הלקוח היה משהו כזה. מוקד תמיכה טכנית, בוקר טוב מדבר שמעון פרס, איך אפשר לעזור (הקטע של שמעון פרס זה בצחוק, כן אני לא אחשוף את שמי
וסתם זה השם הראשון שעלה לי בראש) לקוח עצבני במיוחד - אני לא גולש כבר שבועים, אני מפסיד כל יום מאה אלף דולר. שמעון פרס - איפה אתה גר לקוח עצבני במיוחד - ברחוב ישראל ישראלי שמעון פרס (לא שכחתם שזה אני כן חחחחח
) - יש תקלה אזורית זה בטיפול כבר משעות הבוקר. (בלב שלי אומר יא' שקרן לא גולש שבועיים). לקוח עצבני - אני רוצה שתבוא אתה עכשיו ותתקן את התקלה. שמעון פרס - אממממממממממ, אני לא טכנאי ואני לא יכול לתקן לך את התקלה, התקלה יודעה והיא בטיפול. לקוח עצבני במיוחד - קללות צרחות (נוותר על הקטע הזה). אני רוצה מנהל. שמעון פרס - אני אמלא טופס המנהל יחזור עליך תוך 72 שעות. (נוהל החברה). לקוח עצבני במיוחד - מהההההההההההה, קללות. שמעון פרס - העברתי טופס, אך הפתרון הזה לא ישים, כי מימלא המנהל לא יכול לתקן לך את התקלה.... וזה ממשיך כך וכך.... בסוף בהוראת אחמ"ש נאלצתי לנתק לו, חוצפן - מה אמא שלי עשתה לו חחחחחחחח
. בכל מקרה, זה אולי לא הקטע שדיברת עליו, אבל בכל מקרה, זה סיפור שיש גם מנהל בתוכו חחחחחחחחח.
 

bell boy

New member
3 ימים לחזרה ללקוח ?

תאמת אם הייתי לקוח גם אני לא הייתי מרגיש בנוח שיחזרו אלי תוך 3 ימים .. אבל הקללות זה משו שעוד יותר מכעיס. אה ואללה קיללת את אימא שלי ? אז ואללה הנה קבל מנהל עכשיו דולביופ ( קללה ברוסית )
 

Benjamin Turner

New member
מסכימה לחלוטין

כבר עדיף לבקש להתנתק, קשרי לקוחות בחברות בהן אני מנויה (HOT, נטויז'ן) אמנם מצהירים על פרק זמן ארוך יותר אך חוזרים לרוב בטרם תמו 24 שעות מרגע הפניה. איזו ספקית זו, אם מותר לשאול? ולסיון, כן, מכירה, וזה מרגיז לאללה
ובעיקר מעיד על כושר הדיון הירוד ויכולת לוקה בחסר לעמידה בלחצים של התומך ה"בוגדני" (כך לפחות נהגתי לנחם את עצמי
).
 

a e q u i t a s

New member
אמממממ

אני לא רוצה לחשוף את שם הספקית, לא בגלל שאני מחפה אליה, חלילה וחס
, אלא פשוט לא רוצה לחשוף את אנונמיותי באינטרנט, אבל כמו שאמרת - פרק הזמן המקסימלי הוא 72 שעות, אם זאת חוזרים ללקוח הרבה יותר מוקדם, לעיתים קרובות אפילו פחות מ24 שעות.
 

asaf36

New member
אתם ממש לא צדיקים כאלה ../images/Emo31.gif

אתה מתאר לעצמך איזה עצבים זה שאומרים לך שיחזרו אליך תוך שלושה ימים? ממילא אנחנו יודעים שדופקים אותנו, וזה רק מוכיח שאנחנו צודקים. ועוד משהו - הרבה פעמים זה ברור שהתומך מוכר כל מיני סיפורים רק כדי להוריד אותנו מעליו. פעם אחת התקשרתי לחברת חשמל לברר משהו על חשבון מופרז לחודש אחד, והיא אמרה לי שזה חשבון עבור חודשיים כי "בעל הדירה העביר את החוזה ואז החישוב הוא לחודשיים" למרות שהחישוב היה בכלל ל 39 יום והיא יכלה לראות את זה. סתם המציאה משהו כדי להוריד אותי מעליה. אתם מתלוננים כל הזמן על הלקוחות, אבל לא עומדים כנראה בצד השני, של אלה שהחברה שלכם דופקת אותם.
 

a e q u i t a s

New member
../images/Emo46.gifאז???

מה אתה בעצם רוצה ממני.... זה די מציק לי שלקוחות צורחים עלי על זמן המתנה ארוך
, נו באמת אני אשם
טיפה רצינות
ויש לקוחות שהם סליחה שאני לא פוליטקלי קורט - קרציות. אגב נוהל שלושה ימי עבודה, זה לא אני בחרתי או החלטתי, יש מנכ"ל, סמנכ"ל שיווק, מנהל מחלקת תלונות הציבור - תפנה אליהם. מה אתם בעצם רוצים מהאנשים הקטנים - הנציגים שבעצם סופחים את כל האש של הלקוחות ודע לך - שהלקוחות הישראליים הם מאוד מגזימים..... קטע משיחה שתמיד חוזר - תומך טכני - כמה זמן אתה לא גולש, משה בן משה. משה בן משה (הלקוח) חודש וחצי אני לא גולש. תומך טכני - פעם אחרונה שפניתי עלינו היה לפני חצי שנה. משה בן משה - כן, אבל זה תמיד מתנתק ואין לי כוח לחכות בלה בלה בלה קישוקשים!!!!! אז כמו שאתה חושב שאנו מנסים להוריד אותכם מהגב שלנו, גם אתם תפסיקו כלקוחות (ולא כולם) לשקר או להגזים.
 

asaf36

New member
מה אתה אומר??? ../images/Emo46.gif ../images/Emo46.gif

צדיק שכמותך. באמת מסכן. צורחים עליך? צורחים על החברה שלך, זו שאתה מייצג. כן אתה מייצג. על מי יצרחו? על המנכ"ל שלא נגיש? רוב הזמן אנחנו בכלל לא יודעים מי זה שהחליט להתעלל בנו ועשה חישובים לא ברורים, חייב אותנו סתם, מנתק אותנו כשבא לו ואני לא יודע מה עוד. אתה כועס? תן שירות ותשתוק. נמאס לך? למה אתה נשאר שם? איזו חוצפה זו לתת שירות גרוע רק בגלל שנמאס לך. תעזוב!
 

asaf36

New member
זה לא שייך לכאן?

למה למסרים? זה לא אישי כנגד הכותב שמעלי. זה רלבנטי לדף הזה.
 
תקיפות לא שייכות לכאן

ולי, ולפי התגובות הנוספות לא רק לי, זה כן נראה כמו תקיפות אישיות.
 

nbw1

New member
נו אז?

מה זה יעזור שתצעק ותקלל נציג שאתה מראש יודע שלא אשם? הבעיה מתחילה בזה שכל לקוח ששומע תשובה שהוא לא ציפה לשמוע (בד"כ המילה "לא") מתחיל לזעוק מרה "מנהל", שהרי אותו "מנהל" יתן לו את אותה תשובה, בטון קצת יותר סמכותי. והנה, בא לקוח עם בעיה אמיתית ודורש מנהל, כנראה בצדק כי הנציג לא עזר לו, והוא צריך לחכות עד 72 שעות שיחזרו אליו, כי בינתיים אותם מנהלים עסוקים בלריב עם לקוחות שלא רוצים לשלם על שירות שהם קיבלו, או רוצים שיבואו לתקן להם את הדוד שמש, אפילו אם זה ספק אינטרנט...
 

asaf36

New member
זה בלתי נסבל

אתה מאשים את מבקשי השירות בעומס.... אני לא מאמין שאתה מדבר ברצינות. מה שאתה אומר זה "אל תתווכחו"! ברור שרוצים את המנהל. אתה רוצה לומר לי שמעולם לא הרגשת את חוסר האונים של עמידה מול איש שירות בטלפון, אינך רואה אותו, אין לך שום דרך להשפיע ממש, בד"כ אפשר פשוט לנתק לך ולזרוק אותך מכל המדרגות, הרבה פעמים לא מטפלים בבעיה שלך, ועוד... הרי עם המנכ"ל אי אפשר לדבר, אז מוציאים את התסכול על מי שבדרך אליו (הדרך הארוכה אליו).
 
ראשית, על כל תלונה שיש לך בקשר

לשירות שקיבלת יש את פורום צרחנות (נכתב במכוון עם שגיאה) פורום זה מיועד לנו נותני השירות להוציא קצת קיטור ולא לדון עם לקוחות אלו או אחרים. באשר לטענות המגוחכות שלך. צעקות וקללות לא יוציאו שום דבר, לא מנהל, לא דרכי שירות אחרות, ממש כלום. הדבר היחידי שהם יוציאו זה את הלקוח בהמה חסרת נימוס שלא מגיע לה בכלל רשיון לדבר בטלפון. כולנו כאן, כמו שאנחנו נותני שירות, גם מקבלי שירות. כולנו כאן משתדלים לתת את הטוב ביותר ללקוח, להעניק לו כמה שאפשר במסגרת התפקיד שלנו. ובמסגרת התפקיד שלנו קיימים נהלים מוגדרים, אותם נהלים הם לא משהו שמישהו החליט יום אחד שיהיה אלא הם מבוססים על משהו מוגדר מראש ומתוכנן ולא משהו שסתם בא לנציג לומר כי אתה מרגיז אותו או כי לא אכפת לו ממך. תתפלא, אבל המנהל הוא בסך הכל נציג שיש לו קצת ותק וקיבל הסבה כדי שהוא יוכל להתעסק בחרא קצת יותר מתקדם, להיות אחראי על כל העבודה הפיזית במוקד, הרי בסופו של דבר הוא יגיד לך בדיוק אותו דבר שהנציג אמר לך ולא משנה כמה תצעק, תקלל ותתנהג כמו בהמה. אינטרנט, כבלים וטלפון/פלאפון הינם שירותים שאינם בגדר חובה כי אם בגדר מותרות, מכאן שאם אינך מרוצה משירות זה או אחר אתה מוזמן להתנתק או לעבור לחברה אחרת, אינך מחוייב להחזיק בשירותים אלו או לקבל אותם. עוד אגב הוא שבניגוד לעולם המערבי הכל כך מפותח לכאורה, על שירותים כגון תמיכה טכנית ושירות לקוחות, הלקוחות משלמים סכום נוסף שנוסף על התשלומים הגבוהים מראש שהם משלמים, כן התשלומים בחול גבוהים יותר. לסיכום אם אין אתה מרוצה אתה מוזמן להתנתק מהחברה שאינך מרוצה ממנה, אף אחד לא מחזיק אותך שם. המוצרים שאתה מקבל מהם הם בגדר מותרות ואינך חייב להשתמש בשירותיהם, אף אחד לא מחזיק אותך בכח.
 

Mip Mip

New member
זה לא ממש פתרון...

אני לא יודעת מה מצבך בחיים אבל כשאתה סטודנט, ואתה צריך עבודה במשמרות עם משכורת נורמלית, אין לך הרבה ברירות. תתפטרי זה לא אופציה מבחינתנו (אלא אם אתה, כמובן, מתנדב לממן לנו לימודים, שכ"ד, נסיעות, אוכל וכו'... ואז בכיף!) ועם כל הכבוד, הפורום הזה זה המקום שלנו להתבכיין קצת... זה שאנחנו מתבכיינים לא אומר שאנחנו לא נותנים את המקסימום בעבודה... אז בבקשה, תלונות יש לנו מספיק בעבודה, ואם יש לך משהו ספציפי- יש פורום צרכנות.
 
../images/Emo45.gif

מישהו שביקר פעם בפורום, יצא בהצהרה שהוא לא מבין איך אנשים כמונו עובדים בחברה שלא מזדהים איתה 100%. מישהי חכמה ענתה לו שאם האפשרות היחידה עבורה להתפרנס הייתה לעבוד בחברה כזאת, רוב הסיכויים שהייתה מובטלת כל חייה, ולא רק היא. מיפי הסבירה מעולה - אנחנו צריכים משכורת, וזה שאנשים מתלוננים כלפי חברה שמישהו מאיתנו עובד, זו ממש לא סיבה להתפטר ולהישאר ללא אפשרות לממן שכר דירה ולימודים.
 
למעלה