מילטון גון
New member
מכירים את זה ש...
אזהרה: אם תקרא את ההודעה הזו עד הסוף אתה עלול למצוא את עצמך בסין !!! בהמשך לטורי ההשתפכות והחפירות שנפתחים בפורום כל יום-יומיים, מתחשק לי "להעלות על הכתב" חוויה הזויה מליל שבועות האחרון ש"חגגתי" בצבא. בסעודה של ליל החג עשינו קידוש בהתחלה, והקצין הבכיר באתר שהוא דתי נתן לי לקדש כי הוא ידע שהייתי דתי בעברי. בגלל שהבקבוק היה חדש, היה צריך לקרוע את הכיסוי שמסביב לפקק. אין לי מושג כמה מכם בכלל זוכרים או ידעו את זה, אבל לפי ההלכה צריך לעשות חור בפקק לפני שפותחים אותו כדי לא ליצור כלי בעצם הפתיחה (בבקשה על תתחילו לדון על השאלה ההלכתית הזאת בפורום, זה הזוי מדי). הקצין שלי אפילו לא הכיר את ההלכה הזו, אבל לי הייתה דילמה רצינית. מצד אחד: מה איכפת לי מה ההלכה אומרת. מצד שני: לקיים מצווה תוך כדי עבירה זה טפשי בצורה קיצונית, בערך כמו לברך על צ'יזבורגר או לקדש על יין נסך (במחשבה שנייה, זה מה שעשיתי). בסוף לקחתי סכין ועשיתי חור בפקק לפני שפתחתי. אחר כך התחלתי לאכול סרטים על מה שעשיתי, ואני לא מתכוון לאלה שראיתי בחג (טיפ. "עדות שבורה" חכו לDVD, "יוקרה" אפילו לא זה). אני לא מדבר על אלה שחוששים לעשות מעשים של דווקא נגד אלוהים, כי אולי בכל זאת הוא קיים ויתעצבן, אלא על הקטע שיש לי ונראה לי שיש להרבה יוצאים, שאם כבר עושים מצווה אז עושים אותה ברצינות. כמו... להקפיד על "רצה והחליצנו" "ויעלה ויבוא" כשמברכים ברכת המזון בשבת או חג. להקפיד על ההגייה כשאתם קוראים את מגילת אסתר לחברים המסורתיים שלכם בצבא (נשבע לכם שזה קרה לי). לא עולות לי בראש עוד דוגמאות עכשיו אבל בטוח שיש. איך שלא יהיה זאת סיטואצייה הזוייה שנראה לי שהרבה מאיתנו שותפים לה (אלא אם כן זה סתם קשור לפרפקציוניזם שלי), ולכן נראה לי שגם זה נושא לגיטימי חפירה.
אזהרה: אם תקרא את ההודעה הזו עד הסוף אתה עלול למצוא את עצמך בסין !!! בהמשך לטורי ההשתפכות והחפירות שנפתחים בפורום כל יום-יומיים, מתחשק לי "להעלות על הכתב" חוויה הזויה מליל שבועות האחרון ש"חגגתי" בצבא. בסעודה של ליל החג עשינו קידוש בהתחלה, והקצין הבכיר באתר שהוא דתי נתן לי לקדש כי הוא ידע שהייתי דתי בעברי. בגלל שהבקבוק היה חדש, היה צריך לקרוע את הכיסוי שמסביב לפקק. אין לי מושג כמה מכם בכלל זוכרים או ידעו את זה, אבל לפי ההלכה צריך לעשות חור בפקק לפני שפותחים אותו כדי לא ליצור כלי בעצם הפתיחה (בבקשה על תתחילו לדון על השאלה ההלכתית הזאת בפורום, זה הזוי מדי). הקצין שלי אפילו לא הכיר את ההלכה הזו, אבל לי הייתה דילמה רצינית. מצד אחד: מה איכפת לי מה ההלכה אומרת. מצד שני: לקיים מצווה תוך כדי עבירה זה טפשי בצורה קיצונית, בערך כמו לברך על צ'יזבורגר או לקדש על יין נסך (במחשבה שנייה, זה מה שעשיתי). בסוף לקחתי סכין ועשיתי חור בפקק לפני שפתחתי. אחר כך התחלתי לאכול סרטים על מה שעשיתי, ואני לא מתכוון לאלה שראיתי בחג (טיפ. "עדות שבורה" חכו לDVD, "יוקרה" אפילו לא זה). אני לא מדבר על אלה שחוששים לעשות מעשים של דווקא נגד אלוהים, כי אולי בכל זאת הוא קיים ויתעצבן, אלא על הקטע שיש לי ונראה לי שיש להרבה יוצאים, שאם כבר עושים מצווה אז עושים אותה ברצינות. כמו... להקפיד על "רצה והחליצנו" "ויעלה ויבוא" כשמברכים ברכת המזון בשבת או חג. להקפיד על ההגייה כשאתם קוראים את מגילת אסתר לחברים המסורתיים שלכם בצבא (נשבע לכם שזה קרה לי). לא עולות לי בראש עוד דוגמאות עכשיו אבל בטוח שיש. איך שלא יהיה זאת סיטואצייה הזוייה שנראה לי שהרבה מאיתנו שותפים לה (אלא אם כן זה סתם קשור לפרפקציוניזם שלי), ולכן נראה לי שגם זה נושא לגיטימי חפירה.