כי בד"כ הוא לא עובד על 201...
כי בד"כ הוא לא עובד על 201...מעניין שאני נוסע כבר
4 חודשים הלוך ושוב מרחובות לת"א 5 פעמים בשבוע ועד היום לא ראיתי אף אוטובוס מהדגם הזה למעט מוצ"ש האחרון.