מי רוצה לעזור ביום הולדת שני ילדים

yalyul

New member
מתנות ../images/Emo77.gif

שוקוליקה תשלחי לי בבקשה במסר אישי את שמותיהם והכתובת ואם את יודעת על משהו שהם ממש ישמחו לקבל. כל הכבוד על היוזמה
 

ליליכה

New member
|חיבואני מצטרפת להודעה, תשלחי לי גם

מה שמותיהם ומהם הם אוהבים פחות או יותר ואני גם אשלח מתנה יפה! תכתבי לי במסרים, טוב?
 

doe2

New member
כתבי לי במסר כתובת ומה הם אוהבים

ואשמח להצטרף.
 
אני מצטרפת לבקשה של yalyul

אשמח אם תשלחי אלי במסרים את שמותם ואת כתובתם המלאה. אשמח לשלוח להם כרטיסי ברכה ליומולדת ולהוסיף מתנה. אשמח אם תכתבי לי הצעה- מה הם ישמחו לקבל.. כל הכבוד לכל חברי הפורום על הרצון הטוב שהם מפגינים, אכן יש אנשים טובים בעולמנו.
 

ruben53

New member
מסיבת יום הולדת בבית הספר אולי?עם

החברה שלהם?קצת ממתקים ואולי שירה בציבור?
 
בבית הספר לא נראה לי

מכיוון שהילדה ממש לא מקובלת שם וזה יהיה מגוחך.שירי
 

אמא1

New member
הי שוקוליקה../images/Emo24.gif

את נהדרת. קודם כל אני רוצה גם לשלוח לילדים מתנה אז אם תוכלי לכתוב לי לתיבת המסרים וגם לציין איזשהו כיוון למתנה. דבר שני, חשבתי על עירבוב טעים של שתי עצות שקיבלת כאן: הבחור שהתנדב לעשות מופע להטטנות וההצעה לעשות את יום ההולדת בביה"ס. הבחור יגיע לביה"ס והכיתה תצא מגידרה - בטוח. יהיה שמח והילדים ירגישו שהשמחה היא שלהם.
מה את אומרת? ועוד דבר, כל חברי הפורום שרצו לשלוח להם מזל-טוב וירטואלי, אולי אפשר להפוך את זה למוחשי יותר - לשלוח כרטיסי ברכה מדליקים בדאר. (כמובן אם אפשר יהיה למסור את הכתובת, או אולי כתובת אחרת שאליה יגיעו הכרטיסים ואת תמסרי להם אותם). אם נוכל ליצור עבורם שק של כרטיסי ברכה זה יהיה נפלא
מה את אומרת?
 
לגבי כרטיסי ברכה כן זה מאוד נחמד

כתובתם יהודה המכבי 1 דירה מס 8 משפחת אלינגטון ,חנה והילד דודו.
 

דלית 3

New member
נוגע ללב ואשמח לעזור.

אני חושבת שחובה לדבר עם המורה או יועצת בית הספר. הפניה לילדים צריכה להיות בצורה מקצועית. נתקלתי במקרה דומה שבו הילדים לא רצו לבוא לחגיגה של אחד הילדים. המורה הודיעה שהיא באה וכל הילדים הצטרפו. אמנם זה היה בגיל יותר צעיר אבל שווה נסיון. אם תפיצו בכיתה שמועה שיהיה להטוטן (ניר - כל הכבוד) וכייף, זה יעודד את הילדים לבוא. אם מישהו מכיר יבואן משחקים שמוכן לתרום משחקים כהפתעות זה גם יוסיף. אני אשלח משהו לפי הכתובת שנתת. לא ציינת עיר אבל לא כדאי לפרסם באתר אלא לשלוח מסר. אני מציעה לך להמשיך ביוזמה הברוכה, לשמור את כל שמות המתנדבים לשלוח מתנה ולהזכיר להם ב-25 בחודש.
 
שלום שוקוליקה,

אני שייך להתארגנות פרטית מסויימת אשר שמה לה למטרה לעזור במקרים כאלו ודומים, אנו יכולים לסייע במגוון רחב מאוד של דרכים. מתוך היכרותך האישית את הילדים, את ודאי יודעת מה ישמח אותם ביותר, אשמח אם תכתבי לי כאן או לתיבת המסרים ומשם נוכל להמשיך. המשך ערב נפלא, רקוויאם לחלום.
 

doe2

New member
לרקווים לחלום

אשמח אם תשאיר לי מסר, אני מעוניינת לתרום ולא יודעת איך. אודה אם תיצור איתי קשר
 
למעלה