מי רוצה לעזור ביום הולדת שני ילדים

מי רוצה לעזור ביום הולדת שני ילדים

מדובר בשני ילדים אחד בן 12 שלומד בבית ספר מיוחד ,ואחותו בת 15 שיש לה גם בעיות של הייתי קוראת לזה פיגור סביבתי עם בעיות רבות בבית הורים מובטלים וחולים ,בשנה שעברה הילדה הזמינה את הכיתה לביתה והכינה את השולחן ואף אחד לא בא לילדה אין חברות היא די דחויה,והשנה היא שוב תנסה להזמין ב 28 לחודש חל יום הולדתה ולאחיה יום לפניה אם משהו רוצה לשמח אותם באיזה שהיא צורה אודה לכם אני חברת משפחה.בתודה שירי.
 
כל מה שיכול לשמח שני ילדים

מסכנים ,מה עוד שהאבא מאושפז כרגע בגלל בעיות חרדה .והילדים היו לבד בשישי שבת ,בגלל שהאמא נאלצה להיות אצל אביה מחוץ לעיר ,מסיבות מיוחדות.
 
אשמח לעזור

קוראים לי ניר לוי ואני מאזור רחובות אני מתעסק כבר 6 שנים בלהטוטנות וכן -אפשר לקרוא לי להטוטן אתם יודעים : כדורים חד אופן דברים שמשמחים ילדים אם זה מתאים רק לשלוח מסר ואני אבוא. [email protected] ניר.
 
לניר היקר ,

אני שמחה שמישהו נענה,יום ההולדת יהיה ב 28 לנובמבר ,אך היא תחגוג אותו או ב 29 או ב 30 אני הודיע לך מס ימים לפני כן ,אני מאוד מודה לך ומקוה שיהיו אפילו עוד פניות ,אם אוכל לקבל את מס הפלא פון שלך כדי שהודיע לך מס ימים לפני .תוכל להשאיר בדואר שלי [email protected]
 
יומולדת וירטואלי ../images/Emo185.gif

אחרי שניר הלהטוטן יופיע לפני הילדים וחבריהם, אפשר להדליק את המחשב על הפורום הזה. נקבע מראש את היום והשעה ונחגוג להם יומולדת וירוטואלית. באותו יום, כל חברי הפורום ישלחו ברכות יומולדת לשירשור במיוחד בשבילם. נבקש מחברים שלנו בפורומים שונים שיכתבו להם ברכה גם כן. אני בטוחה שזה ישמח וירגש אותם. אפשר לשים ליד המחשב בלונים שמחים ושקית ענקית של מסיבמבה.
 
לנסיכה היקרה

יש להם מחשב שהם קיבלו בממבצע מחשב לכל ילד אך הוא מקולקל ,ואין להם אפשרות לתקנו ,אני מקלידה מהמחשב שלי,ואני גרה במרחק קצת מביתם.
 
אים יש לך רעיון טוב ....

אני בכלל בספק אם יבואו ילדים ,הילדה היתה בכיתה מיוחדת והועברה לכיתה רגילה ,מכיוון שהיא לא מספיק מפותחת שיכלית לגילה 15 למרות שהיא מפותחת חיצונית ,היא מאוד ילדותית ,הילדים בכיתה לא ממש מקבלים אותה ,וזה מתבטא בכך שבשנה שעברה היא הזמינה את כולם והכינה את השולחן המסכן שלה ואף אחד לא בא ,היא ישבה על הריצפה ובכתה ,כך שבספק אם יגיעו אני מקוה שלפחות קצת יגיעו .שירי
 

b u b a

New member
לא שייכת לכאן....

ובמקרה ניכנסתי....אבל אולי תנסי לפנות לכל מיני אגודות של אומנים ואני בטוחה שלפחות מישהו אחד יסכים לבוא ולהיות איתם קצת - כך שזה ישמח אותם! בהחלט שווה לנסות!!! ובכל מקרה שיהיה להם הרבה הרבה מזל טוב!!!
 
אגודות של אומנים ,

זה קצת מוגזם בבית הפיצפון שלהם ,וספק עם יבואו ילדים.זה קצת מוגזם.
 

TiKi PooH

New member
מסובך קצת...

את כל כך חמודה ומקסימה ומה לא...!!!! קודם כל- רעיון מאוד מאוד יפה. היה לי פשוט עצוב לקרוא על ´מסיבת יום ההולדת´ הקודמת של הילדה הזאת. אבל זה ידוע- שילדים, יכולים להיות כל כך אכזריים. הייתי משתפת פעולה- בשמחה , אבל אם אני לא טועה כתבת שהילדים האלו גרים באשדוד ( ? ) וזה די רחוק לי. מה גם שאני לא בטוחה , שאני, בתור אחת מהילדים האלו הייתי שמחה אם היו באים אליי לבית ילדים שאני לא מכירה. כי למרות שהם מוגבלים שיכלית, לפי הגדרתך, אני חושבת שהם יחשבו שהאנשים האלו, שבאו אליהם הביתה, באו מתוך ´ רחמים´ ... לפי דעתי- הכי חשוב, שמישהו יידבר עם הילדים בכיתה. אני בטוחה שלא כל הכיתה כל כך קרה. בטח יש קבוצה שרוצה לשלב אותה ולא יודעת איך... זה הזמן לגשת לכמה בנות מהכיתה שלה ולדבר איתן, לב אל לב. להסביר להן מה מרגישה הילדה הזאת, וכמה שעצוב לה. חשוב שהילדות האלו- שכן יבואו, יגיעו כדיי לעשות שמח. לרקוד, לצחוק... לא כדי לשבת בצד בחוסר מעש. זהו... גם הרעיון עם הפורום נראה לי מקסים, למרות שהמחשב מקולקל. הרייי כתבת שאת גרה קרוב. לכו אלייך ל15- 20 דקות, תקראו, תלכו. מקווה שזה ייצא לפועל. שיר
 
תודה לך,

אך זה לא נראה לי מתאים להוציא אותם עד אלי מרחק 20 דקות ,הם יותר סובלים מפיגור סביבתי ,מאשר מוגבלים שיכלית הם ילדים מאוד נחמדים ואפשר לשוחח איתם ,בכל אופן תודה לך ,לגבי זה שהילדים לא כל כך קרים אך תתפלאי בשנה שעברה היא הזמינה את הכיתה והכינה שולחן קטן ואף אחד לא בא בפירוש אחד לא בא רק אני ובעלי ,היא ישבה על הריצפה ובכתה.זה היה יום ההולדת שלה.
 
אנשים, אתם נהדרים../images/Emo70.gif

ראיתי את השירשור הזה, הוא ממש מקסים... מכיוון שאני קצת קטנה (12+) ולא יכולה לעזור לך, אני מוכנה להשתתף ביומולדת הוירטואלי (אם יחגגו) ותמסרי לשניהם יומולדת שמח
 
כפי שציינתי יום הולדת וירטואלי לא י

יצא לפועל מכיוון שאין להם מחשב פעיל ובטח לא אינטרנט לאור מצבם ,אני חברת משפחה ואני גרה במרחק של 20 דקות הליכה ,
 
למעלה