מי צם פה בכיפור?

אגב כיפור

יש מניעה חוקית לא ליסוע באוטו בכיפור, או שזה סתם לא נעים לאנשים ומבאס לדרוס מלא ילדים קטנים על אופניים?
 

The Bugi

New member
בכיפור שעבר אצלנו זרקו אבנים על אחד

שהעיז לנסוע בערב כיפור. זה פשוט לפגוע באנשים שכן צמים ומאוד מסוכן כלפי הילדים הקטנים שבכבישים. אז ניפצו לבנאדם את השמשות באוטו תוך כדי נסיעה והוא ברח משם...השנה הוא בטח לא יעשה את זה.
 

metal_slug

New member
...

א) למרות שלפעמים זה לא נראה ככה, אנחנו עדיין חיים בדמוקרטיה, ואם זה פוגע באנשים שצמים אז שיסתכלו לכיוון השני. ב) אני במקומו הייתי מגיש תלונה למשטרה על אלה שניפצו לו את החלון בזמן הנסיעה ומסדר להם איזה תיק נחמד במשטרה. ג) אם אתה תומך במעשים האלה אתה אידיוט.
 

The Bugi

New member
הוא יכל להתלונן במשטרה

אבל לדעתי הוא פשוט פחד לעצור את האוטו או לחילופין, רק לנסות לצאת ממנו. לא אמרתי שאני תומך במעשה באופן גורף, אבל במקרה הספציפי הזה כן, אני מכיר את הבנאדם שנסע באוטו והוא עשה את זה בכוונה בשביל ה"פוזה". אז הוא בילה למחרת קצת בפחחות. לא קרה כלום.
 

metal_slug

New member
פוזה לא פוזה,

אבל ברגע שאתה תומך בזריקת אבנים על מכונית, ובמיוחד כשמישהו יושב בתוכה, אתה אידיוט. אני נורא מקווה שהילדים בשכונה שלך יעשו את זה עוד פעם, ולשם שינוי מי שיושב באוטו יצא החוצה וידפוק להם מכות כדי שילמדו לקח.
 

The Bugi

New member
תבין משהו

אנחנו ישוב שבו כולם מכירים את כולם. מי שלא צם ולא שומר על מנהגי כיפור לא מחלל אותם בפרהסיה כדי להתגרות באנשים. לוקחים די ברצינות את החג הזה. פתאום בא אחד ועושה דווקא, לכן עשו מה שעשו. אז אותו אדם שילם במחיר שמשה אחורית וכמה תיקוני פח וצבע.
 

deathcaster

New member
סליחה ?

אז עדיף לזרוק אבנים על אוטו, שהנהג יאבד שליטה עליו , ואז בטוח יקח איתו עוד כמה ילדים על אופניים ? אם אתה צם ? איך אני פוגע בך שאני נוסע עם האוטו ? אתה אוכל מכוניות ? , ריח של אגזוז עושה לך תאבון ? אילו שטויות פרימיטיביות. לא נאה לך- שב בבית כנסת ותבקש סליחה גם בשבילי כי כל ישראל ערבים זה לזה.
 

Safety Pin

New member
מזל שעם ישראל קצת מעל כל זה

והסיבה שרוב מוחלט לא נוהג בימים האלו בתוך הערים היא מתוך כבוד בסיסי שיש לחגים מנהגים ולמסורת היהודית. עם כל הניו-אייג' הזה טוב לראות שעוד נשארנו קצת נורמליים :)
 

deathcaster

New member
מה הקשר ? תן לי לשאול אותך שאלה

אתה רואה מכונית נוסעת ביום כיפור . אתה תזרוק אבנים עליה או לא ? על זה אני מדבר.
 

עוגייה

New member
אצלנו עושים על האש (עם בייקון וכו')

מי יכול בכלל להפסיק לאכול ל24 שעות?
 
למעלה