מי מתכוון לשלם?

roopi

New member
מי מתכוון לשלם?

את עלות הטרנספר מרצון מי מתכוון לשלם? כי העלות תהיה גבוהה.. מי מתכוון לשלם פיצויים וחינוך ואדמה וכו´?
 

לביא1

New member
לשחם חינוך? שלם פיצויים ואדמה?...

מה זה לשלםחינוך \והאדמה זה הפיצוים.
 
לשלם מה?

את מצפה שנביא לפלסטינים כסף ? כדור אחד לכל פלסטיני . שיגידו תודה שאנחנו לא משחיזים סכין. המחיר של הכדור שווה יותר מהם .
 

CHOFA

New member
ומי לפי דעתך ישלם

בס"ד את עלות מבצע חומת מגן וכל שאר הנזקים?? גם אנחנו. אם אנחנו מוצאים מאיפה לשלם למבצעים צבאיים-למה שפשוט לא נמנע אותם?? למה שחיילים יהרגו(ח"ו)ושנוציא כסף אם אפשר רק להוציא כסף???
 

roopi

New member
את מבצע חומת מגן ..

אנחנו יזמנו ולכן טבעי שנשלם, לא הבנתי אם היתה טיפת ציניות בקולך או לא, כי אם כן, זה מוזר אף על פי שאמריקה כ"כ מפנקת אותנו, מוזר שאתה כ"כ רגיל שאנשים משלמים בשבילך על דברים כמו מלחמות. את הטרנספר "מרצון" אתם יוזמים ולפיכך אתם תאלצו לממן. העלות תהיה גבוהה מאוד, בסביבות מיליון שקל למשפחה. לא נשמע כ"כ הרבה? תכפילו ב500,000 משפחות פלשתינאיות (חישוב גס לא נתונים סטטיסטיים) ותקבל 500 מיליארד דולר אולי יש לך בקופה קטנה את הכסף הזה? הטרנספר, חוץ מהיותו לא מוסרי במידה שגובלת בטירוף, הוא גם לא בר ביצוע לפי דעתי. אם מישהו מוכן להסביר לי את הצד הפרקטי של העניין, אני אשמח לשמוע. בכל מקרה, בבקשה לא תגובות כמו נמלא קרונות במאה אנשים, את אלה שבריאים ניקח לעבודה ואת השאר לים או לחילופין למדורה. בבקשה תגובות רציניות, או שאולי תוכלו להפנות אותי למקורות מידע.
 
בר ביצוע בריבוע!!!

ביום שישי הקרוב, עיתון "כל העיר" הירושלמי, מתכוון להוציא לאור ולידיעת הציבור, את עבודתי יחד עם נוספים, בסיוע למעוניינים בעבודות בחו"ל להגר לחו"ל. לצערנו, הפרסום הוא הרבה יותר מוקדם מן הצפוי, ו"כל העיר" לא משתפים פעולה עמנו, כנראה על מנת לפגוע בהמשך הפעילות שנמצאת ממש בעיצומה. עוד לפני ש"כל העיר" מפרסם את העניין, להלן הפרטים שיפורסמו מחרתיים: 1. פרסמנו מודעות "דרושים עובדים לעבודה רווחית ומיידית בחו"ל". המודעות בשפה הערבית הופיעו בעתון "אל - קודס", אשר מופץ לרחבי הגדה המערבית, יהודה, שומרון, הגליל וכמובן ירושלים. 2. במודעה הופיעו מספרי הניידים שלי ושל אדם דובר ערבית נוסף אשר יחד קבלנו את הפניות ורכזנו אותם על פי: ארץ היעד, עבודה מבוקשת, וכד´.. 3. נרשמו אצלנו יותר מ- 100 נציגי משפחות מהגליל, רמה"ג, עזה, חברון, עכו, ירושלים, טול כרם ועוד... 4. קיימנו פגישות עם עשרות מן הנרשמים, לשם התאמת בקשת הנרשמים לביקוש מחו"ל לעובדי- מחשבים, מורים, אחיות, הנדסאים ועוד... 5. במקביל נוצר קשר עם נציגים של משרדים מקבילים בחו"ל, אשר תפקידם לדאוג לכל הכרוך במעבר העובד/המהגר לארץ היעד שלו: מגורים, ביטוח ועוד... לצערי כאמור לעיל, עיתונאי חד- עין, זיהה את "הקונץ" שלי (רק את חלקו...) והוא הצליח להפיל בפח את האדם שסייע בשיחות עם דוברי הערבית, וכאמור ביום שישי תפורסם הידיעה לפי פרשנות "כל העיר". אציין, היוזמה היא אישית אך אני מקווה שאתם, כל אחד בדרכו שלו מבין חברי "מולדת" ומבין המאמינים ש"ארץ ישראל לעם ישראל..." ולא לישמעאל! כל אחד יגלה מעט יוזמה בתחום התעניינותו וקדימה ... דוגמא ליוזמה לסטודנטים: לעודד סטודנטים ללמוד באוניברסיטאות בחו"ל: הידעתם ששגריריות רבות מממנות מלגות לסטודנטים אשר משלימים את לימודיהם לתואר המוסמך / ד"ר וכד´... וכל זאת בחו"ל!? שלב א´:כל שאת/ה צריך/ה לעשות זה... להיתקשר לשגרירות הקרובה למקום מגוריך, ולברר האם ישנם טפסים למלגות סטודנטים בארצם ולברר מהו מועד הגשת הבקשה למלגה. שלב ב´: גש למכונת הצילום הקרובה (במסדרונות המכללה?) וצלם מאות / אלפי עותקים של טפסים לבקשת מלגה. שלב ג´: צעד למרכז המכללה / אוניברסיטה ופזר את הטפסים במקומות בהם מקובצים סטודנטים : ליד הטלפון הציבורי, ליד הקפיטריה,בתחנות האוטובוסים ועוד... שלב מקדים לכל: לוודא שהטפסים כתובים בערבית ובאנגלית!!! בצורה זו, תבצע את המעט שמחובתך לעשות למען המולדת!!! דרכים נוספות בשבוע הבא... בתקווה שלא יחשפו אותם עד אז!
 

CHOFA

New member
אז ככה:

בס"ד "את מבצע חומת מגן אנחנו יזמנו ולכן טבעי שנשלם" א.אם גם הטרנספר יתבצע בגושפנקא ממשלתית אז גם אותו טבעי שנשלם . ב.ציניות? אני בקשתי מאמריקה לשלם על המלחמות? אני פשוט בקשתי שיפסיקו להרוג אותנו!! ניסנו את זה בחומת מגן ,זה די עבד ועכשיו יש פחות רציחות אבל עדין יש! הבעיה היחידה עם הטרנספר הוא שאני חוששת שכמו שאותנו(אני מקווה) כסף לא היה יכול להזיז מארץ ישראל,ככה גם אותם. מה לא מוסרי בטרנספר? את בעצמך מדברת על טרנספר מרצון-תמורת כסף,מה לא מוסרי בזה? אבל אני מסכימה איתך-ככל שרעיון הטרנספר הוא רעיון מצוין(לדעתי) הוא לא בר-ביצוע בכלל(לדעתי ולדעתך) ,גם אני אשמח לשמוע על דרכים לביצועו!
 
למעלה