דבי של שקד
New member
חרא של מקום
הייתי לפני שנה עם אמא שלי ושקד והיה על הפנים. החדרים בסדר אבל קטנים. האוכל מגעיל, אין לובי ואין איפה לשבת, הבטיחו פעילויות לילדים אבל זה היה ממש עלוב (אפילו המועדונית שלהם עלובה). הם אומרים שהכל כלול אבל מוצאים מליון תירוצים בשביל להקשות עלייך את החיים ככה שלא תוכלי להינות מההסדר הזה (לדוגמא הגישו לנו יין לבן חם כי המתקן קירור היה מקולקל אבל לא יכלו לשים במקרר, אז כמובן שאת לא שותה). הדבר היחידי שהיה טוב זה שיש בריכה קטנה מקורה ואפשר להיכנס אליה גם בחורף (כמובן שאסור לאכול ליד הבריכה אז כשרוצים לתת לקטנטנים משהו לאכול צריך לזוז משם). בקיצור לא ללכת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הייתי לפני שנה עם אמא שלי ושקד והיה על הפנים. החדרים בסדר אבל קטנים. האוכל מגעיל, אין לובי ואין איפה לשבת, הבטיחו פעילויות לילדים אבל זה היה ממש עלוב (אפילו המועדונית שלהם עלובה). הם אומרים שהכל כלול אבל מוצאים מליון תירוצים בשביל להקשות עלייך את החיים ככה שלא תוכלי להינות מההסדר הזה (לדוגמא הגישו לנו יין לבן חם כי המתקן קירור היה מקולקל אבל לא יכלו לשים במקרר, אז כמובן שאת לא שותה). הדבר היחידי שהיה טוב זה שיש בריכה קטנה מקורה ואפשר להיכנס אליה גם בחורף (כמובן שאסור לאכול ליד הבריכה אז כשרוצים לתת לקטנטנים משהו לאכול צריך לזוז משם). בקיצור לא ללכת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!