מי מכיר, מי יודע?

מי מכיר, מי יודע?

מלון קלאב סאנרייז- קיבוץ אילות. איך? יש לילדים מה לעשות שם? מיהוא יודע איך מזג האויר באזור במרץ?
 

MSHAULY

New member
מ ה מ ם ../images/Emo45.gif

מומלץ מומלץ מומלץ בחום הייתי שם לפני שנה וחצי ונהנינו מכל רגע ולילדים-זה ממש גן עדן
 
אתם בטח תידעו

זה אפשרי באמת לצאת לנופש עם פעוטה בת בערך חצי שנה? או שחבל על הזמן, על הכסף, ועל האורחים האחרים?
 
יפה לך להתעלק על הודעה לא לך...

לגופו של ענין- אפשר בהחלט לצאת לנופש. השאלה מה המטרה- אם בילוי משפחתי- בכיף. אם לנוח- לא עובד עם ילדים.
 
צר לי, פשוט הנושא היה מספיק קרוב

וזה זימזם לי במוח כבר כמה ימים. אבל פעם הבאה אני מבטיח להתעלק על הודעה של מישהו אחר... ואת מוזמנת להתעלק על ההודעות שלי כמה שתרצי...
 

ר של ניב

New member
מנסיון שלי

חכו עוד חצי שנה. כי בגיל הזה הכל הפוך אצלהם, הוא רצה לישון כשירדנו לבריכה והתעורר בלילות בקיצור, לא נהננו כל כך.
 
אפשרי בהחלט

עשינו את זה כמה פעמים. בעיה מתחילה כשהם מתחילים לזחול וללכת ואז אין מנוחה בכלל.
 

אמברון

New member
אפשרי בהחלט ולא חבל על כלום

סעו ותהנו, ותראו שההנאה תהיה גדולה יותר בגלל שזו תהיה החופשה המשפחתית הראשונה שלכם.
 
תלוי לאן ואיך....

אנחנו יצאנו עם תומר לים המלח שהיה בן 4 חודשים, נסענו ברכב והיה פשוט מדהים, נהנו מכל רגע. שהיה בן שנה וחודש טסנו לאילת - וגם אז מאוד נהננו. אני בדיעה שגם לילד מגיע נופש!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

מיכלקו

New member
תצאו תצאו

אתם תתאוורו אבל לא ממש תנוחו. תבחרו מקום עם פנסיון מלא/הכל כלול. כי לא נוח להסחב איתה למסעדות כל היום. כדאי גם לקחת צימר או דירת גן. מה שכן מקשר אותך לשרשור המתאים. מג´יק סאנרייז יכול להתאים. אבל גם סתם קיבוץ, עם צימר, חדר אוכל (שלא אכפת שהיא מלכלכת כי ממילא יש שם מלא ילדים וזה לא משהו מפואר), גן שעשועים ומדשאות.
 

עדי 4

New member
לי אמרו לא להתקרב לאילת במרץ

רצינו לנפוש בימים שלאחר פורים ואילתיות המליצו לנסות תאריך אחר. לגבי המלון אח שלי נסע לשם עם העבודה ומאד נהנה. ולך אורן,יא עלוקה (סתם)
בגיל חצי שנה נסענו עם הילדים לחופש בעצם למלון, חופש זה לא היה אבל לקחנו את זה בחשבון לפני הנסיעה.
 

אמברון

New member
הייתי שם באוקטובר

מקום נמחד מאוד, יש בריכה מחוממת ומקורה, ואם אינני טועה זה מלון בסגנון "הכל כלול". יש בחוץ מתקנים לילדים (מגלשה, נדנדות וכד´). לא ישעמם לכם שם. אם מזג האוויר יאפשר זאת - צאו לטבע וטיילו. יש המון מקומות באזור ששווים הגעה.
 

אתיר

New member
היינו שם בספטמבר וממש היה כיף

לנו היה שקט מהבנות ולבנות היה שקט מאיתנו. בגלל שיש רק 2 קומות בכל ביתן זה מעולה, לא צריך להוריד אותם במעלית ולעלות איתם, רוצים לשתות שישתו רוצים גלידה שיוכלו, יש פעילויות לילדים. היה מצויין.
 
למעלה