מי יודע,,,,

מי יודע,,,,

תחת איזו קטגוריה נמצא פורום מתכונים,,,?? רוח הבישול ו/או אפייה נחתה עליי,,,
 
עזבי קטגוריה, עמוד 75

במקום ה-185 שלנו (שרשום בכתובת האינטרנט שם למעלה). ותגידי שאני שלחתי אותך.
 
חחחחחחחחח,,,,,

בסדר בסדר,, העארק השפיע לי על הזכרון,, יאללה שיהיה ספרדי,,, העיקר שיצא טעים,,
 

מקסיקני

New member
תגידי את שותה עראק בבקבוקי קולה?

חחחח מילא השריפה של העראק ... אבל הגזים של הקולה? הופס יצא לי גראפץ..
 
חחחחחחח,,,,,,,,מקסיקני,,

הוציאו במפעל,, מבצעי הנחות,, למעוטי יכולת,, מאז התאילנדים,, מאמצים את הרעיון,, עארק בבקבוקי קולה,,,
 

מקסיקני

New member
ידעתי שפתחת בית תמוחי ...

עוד מעט תחלקי גם תלושים לאוכל... חביתה , מלאווח, בלינצס ועראק בבקבוק קולה ... והגזים עלי... חחחחחחח רץ להתחבא במיקלט הפצצצצצצצצצצצה
 
חחחחחחח,,,,,,,מקסיקני,,,,

רק היום,, רק היום בזול,,, מלאווח כל היום,, וחביתה,, לכל מי שרק בא,,, רק היום,, רק היום בזול,,
 
חחחחחחח,,,,מיכל,,,

כשתפסיקי לאיים,, מבטיחה לכבודך ולכבוד בעלה,, לעשות הכרות מעמיקה עם פורום מתכונים,,, לא מבטיחה תוצאות מדהימות,,, אך ,,נסיון אמיתי,,כן,, מקסימום,, תמיד יש טוסטים,,לא?
 

מיכל31

New member
די, לא מאיימת רוצה לבוא מתי?

זהו מיצינו את המשחקים של הזמרת עד תום....חחחחח
 
שו,,,,זמרת???

התחברת לרמקול,,,,?? חחחחחחח,,,,, מתוקתי,, לכשיהיה לכם נח,, תמיד אשמח,,,
 

Windbluesea

New member
שולי תזכורת!!!!!!

אולי תצרפי אותם לארוחת הסטיקים. זה שיכין את הארוחה מאוד ישמח חחחחחחחחחחחח
 

מקסיקני

New member
שולי מכינה ...

מהקריזה על הגרון היא מהבוקר דופקת....... סטקים ... אז לפחות הם יהיו דקים דקים ... בתאבון עם הנישנושים... למה אותי מזמינים רק לבלינצס? אההההה אולי כי יודעים שהרכב במוסך..חחחחחח
 
למעלה