מי יודע,,,,

חחחחחחחח,,,,

כמו שלא עמדת בהתחייבותיך עד היום,, כך גם אתה ,, לא זכית למנת בלינצס,,,,
 

Windbluesea

New member
אנחנו לא צוחקים......

כבר הרבה זמן אנחנו רוצים ארוחת סטיקים יש הכל רק אין מי שיכין לאחרונה איתרנו מועמד להכנת הארוחה ונשמח לצרף אותך מתאים לך????
 
חחחחחחח,,,ווינדי,,,

יש לי הרגשה,,, שאחרי שתדע הנל,, שמדובר בה,,, היא תיעלם כלעומת שבאה,,, צריך לעדכן אותה בזהירות ובעדינות,,, חחחחחח,,,, ואתה עוד מוסיף אורחים,,,
 

Windbluesea

New member
קבלי עדכון.......

היא מודעת וקבלה את זה ברוח התנדבותית, היא מאוד שמחה ובתור בונוס נקבל גם פרגיות
 

m i c h a l i

New member
סליחה.... מישהו קרא לי?

יוצאת שנייה מהמטבח.... מה רציתם? מקסיקני... שששששששש שב בפינה... לא בזכותך אני שבעה...
 

מיכל31

New member
טוב הבנתי שמה הוא בעצם

שם החיבה שלי.....תכינו הרבה אוכל כי אני אוהבת לאכול והרבה חחחחחחח
 

מיכל31

New member
טוב הבנתי שמה הוא בעצם

שם החיבה שלי.....תכינו הרבה אוכל כי אני אוהבת לאכול והרבה חחחחחחח
 

מקסיקני

New member
חחחחח מה יש גם מלצריות מזמרות?

אם יש גם שפנפנות אז מי בכלל צריך אוכל ? פשוט נאכל בעיניים ואת הלב... אני מבקש שפנפנה לא להתכופף לנקות מתחת לשולחן מה שלא רואים לא מנקים.. כי פשוט העיניים יוצאות מהחורים... וזה מתחיל להשפיע על הטחורים...חחחחח סתם בשביל החרוז
 

מקסיקני

New member
זו לא דיסלקציה זה הרעב......

אפשר לקבל אוכל בבית הזה? (בקול מאיים) מה בתפריט? חחחחח אה תמיד אמרו לי לקרוא תאותיות הקטנות.. כתוב : למיסעדה זו ניכנסת רעב ...ותצא רעב יותר ומתוסכל... אז יאלא הלכתי לחטוף איזה המבורגר..
 
אמממממ,,,,

מסתלבט אה,,? אין יותר מלאווח,, או חביתה,, או גחנון,,או שניצל,, או פיתה,, לך,,תאכל הנבונגר,, נדבר כשתהייה שבע,,, פחד לדבר עם אנשים רעבים,,
 

מקסיקני

New member
חזרתי שבע ...מה יש לקינוח?

נישאר עוד מכדורי השוקולד? חחחחחחחחח בורח לפני שאקבל כדור בראש..
 
חחחחחחחחח,,,עאלק כדורים,,

הם לא מוגדרים בצורתם,,, אבל,,,,,,מה זה טעימים,, נשארו עוד כמה,, קפה עלי,,,
 

מקסיקני

New member
רק ביקשתי כדורי שוקולד..

אז למה לשפוך תקפה עליך...? ההתרגשות רק שלא תגרום גם לך לדיסלקציה קלה...חחחחחח
 
למעלה