מי יודע,,,,

מקסיקני

New member
בואי שניה תתקרבי אלחש לך באוזן....

אחר כך ....פשוט תרוצי למכונת כביסה ... כף אחת של קולון...מרכך כביסה ...תוכנית 6 על 40 מעלות.. ותחכי לרטט של הסחיטה... חחחחחחח הלכתי לפני הניקוי יבש..
 

m i c h a l i

New member
תברח תברח....

אכלת את כל הסיר של החריימה לבד???!!! no more soup for you.....next בקיצור... שכח מקינוח.... מממממ דווקא טעים
 

מקסיקני

New member
שמעתי אין קינוח?

אז תשכחי מרכב ודלקן על חשבון הברון... שמעתי משכירים קורקינט במיבצע... חחחחחחחח זה יעלה לך גם בסוליות חדשות בגלל השחיקה..
 
חחחחחחחחח,,,,,מקסיקני,,,,

מסתלבטת לי על הקינוח,, ,אה??? חחחחחחחחח,,,,,יש למאי, בימבה, מיותרת,, רוצה???
 

מקסיקני

New member
חחחחח היא גם יכולה לקבל..

קצת ממה שרואי מפליטה...חחחחחח יאלה ברחתי להביא תקורקינט שלי
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחח,,,,,,,,

צוחקתתתתתת,,,, ההפלטות של רואי,,, הפלטות בע"מ,, אגב,, מיכלי,,טוענת שהיא אפילו טעמה,,,
 

m i c h a l i

New member
אני אאסוף בשבילך...

בכלי מיוחד כל השבוע... תקבל בלאפה... בלי תוספות... ממממממ טעים?
 
יצא מעולה...

מרחתי עליו בטעות שוקולד למריחה... היה דווקא טעים... לא יודע איפה אני לומד ת´שטויות האלו...
 
למעלה