מי הייה מאמין????
אני רוצה לשתף אתכם במשהו אבסורד לחלוטין!!!!! לפני כשלושה שבועות קיבלתי אישור מרופא העור בבלינסון לים המלח (בקשת אישור השתתפות מקופ``ח) טרם הספקתי להיות אצל הרופא המינהלי לקבלת אישורו ההכרחי, אני אהייה אצלו כנראה בשבוע הבא. מה שקרה הוא שהפסוריאזיס (שהוא אצלי על רוב הגוף), החל להיטשטש, ויש פרחים שכבר כמעט נעלמים. עכשיו, אני מוצאת את עצמי מקווה שלא ייעלם לי הפסוריאזיס כדי לא להפסיד את ים-המלח. ובכן, אם היו אומרים לי לפני כחודשיים,כשמצבי הנפשי הייה בגובה ים-המלח, שאני ארגיש כך, הייתי אומרת-מדע בידיוני. בתחילת המסע, הייתי מוכנה לתת הרבה מאוד כדי שמצבי יהייה כמו היום, ולו רק לשעה. נו, פסיכית או פסיכית?????
אני רוצה לשתף אתכם במשהו אבסורד לחלוטין!!!!! לפני כשלושה שבועות קיבלתי אישור מרופא העור בבלינסון לים המלח (בקשת אישור השתתפות מקופ``ח) טרם הספקתי להיות אצל הרופא המינהלי לקבלת אישורו ההכרחי, אני אהייה אצלו כנראה בשבוע הבא. מה שקרה הוא שהפסוריאזיס (שהוא אצלי על רוב הגוף), החל להיטשטש, ויש פרחים שכבר כמעט נעלמים. עכשיו, אני מוצאת את עצמי מקווה שלא ייעלם לי הפסוריאזיס כדי לא להפסיד את ים-המלח. ובכן, אם היו אומרים לי לפני כחודשיים,כשמצבי הנפשי הייה בגובה ים-המלח, שאני ארגיש כך, הייתי אומרת-מדע בידיוני. בתחילת המסע, הייתי מוכנה לתת הרבה מאוד כדי שמצבי יהייה כמו היום, ולו רק לשעה. נו, פסיכית או פסיכית?????