נאפו הקטקט
New member
מישהו שם לב ?
כבר כתבתי פה שבדיסק השני יש מלא חזרות על שירים מהדיסק הראשון מישהו שמע בשיר "האור" שסאב אומר ברקע "אני האור מציון ואין לי מחירון" נשמע לכם מוכר? ובכלל מישהו מסכים איתי שבשיר הזה יש מילים חזקות?
כבר כתבתי פה שבדיסק השני יש מלא חזרות על שירים מהדיסק הראשון מישהו שמע בשיר "האור" שסאב אומר ברקע "אני האור מציון ואין לי מחירון" נשמע לכם מוכר? ובכלל מישהו מסכים איתי שבשיר הזה יש מילים חזקות?