מישהו שם לב ?

מישהו שם לב ?

כבר כתבתי פה שבדיסק השני יש מלא חזרות על שירים מהדיסק הראשון מישהו שמע בשיר "האור" שסאב אומר ברקע "אני האור מציון ואין לי מחירון" נשמע לכם מוכר? ובכלל מישהו מסכים איתי שבשיר הזה יש מילים חזקות?
 

EmGee

New member
לא בדיוק הבנתי למה התכוונת

אם דיברת על מיחזור של שירים אולי כדאי שתקרא את זה. ובקשר ל"האור" באמת שיר ענק עם ליריקס משובח.
 
למעלה