מישהו ראה כבר את פרק 9?

necky

New member
גם אני מחפש תרגום

בעסה שסגרו את כל אתרי התרגומים
 

liraz z

New member
אני ראיתי כעת תפרק../images/Emo58.gifפרק ענק!

פרק טוב הפעם!! טום שוכב עם הבוסית שלו OMGG קטלני ! טסה נמצאת עם ד"ר בירקוף במסעדה ומשגעת את כל האנשים שם , מחייבת אותם לרקוד . (הם רוקדים ככה יומיים) חחח טוב אז מי חוזר לסידרה ? ריצארד אבא של איזבל ! כל הפרק בעקרון כעת עליה ועליו מתמקד הפעם ! ריצארד מתכנן לאיזבל משהו קטלני ביותר , הוא מגיע לעיר הבטוחה של קולייר , שם הוא חוטף את איזבל . מה שקורה לאחר מכאן באוטו ,הוא נותן לה משקה "מים" שקיבל , ובו נמצא יכולת מיוחדת להחזיר את איזבל להיות ילדה קטנה ! קייל במרדף למצוא את איזבל , הוא מוצא אותה בבית שבו ריצארד מסתיר עם איזבל . ואז להפתעתו הוא מגלה ילדה קטנה "איזבל" המים עשו אותה קטנטונת
.. אנט"ק מגיעים לבית של ריצארד , טום נכנס לבית ריצארד ,ואז ישר ריצארד מעיף אותו לתיקרה וגם את דיינה והבן "קייל" ..OMGG כולם על הקיר ..איזה יכולת מטורפת יש לריצארד !! איזבל וריצארד בורחים ברדכם פוגשים חיילי אנט"ק כנ"ל גם אותם ריצארד מעיף לכל הרוחות ! והם בורחים להם לים . טום שוב נמצא עם הבוסית שלו בלילה , הבוסית מרגישה שהשומה חזרה לאוזן של טום ..! טום נבהל ורץ לראות במראה .. בבוקר איך שריצארד מתעורר הוא רואה את איזבל "תינוקת" המים הפכו אותה לילדה קטנה כעת .. מה שמעניין אותי לדעת מה יהיה איתכם .. היה פרק סבבה לגמרי !
נ.ב - חברים לא צריך כתוביות הם מדברים באנגלית ! לא מסובך ! ויש כתוביות גם באנגלית אז שזה עוזר גם !! בכל אופן אני מצפה לראות מה יקרה בפרק הבא !! תבלו!!
 

ליליאני

New member
לא צרך כתוביות - זה נורא ברור!! ../images/Emo2.gif../images/Emo58.gif

איזבל בת שנתיים!! ראיתם את פרומו לפרק הבא?
לילי חוזרת
 

necky

New member
תודה רבה שהרסת לי

בפעם הבאה תרשום מש"ש ולא ספוילר כי רשמת משהו שעדיין לא שודר בארה"ב אפילו
 

liraz z

New member
מה היא הרסה פה?../images/Emo58.gif

היא סימנה בכותרת ספויילר ! וכנ"ל פה מסומן בכתורת ! גם אני רשמתי שאיזבל ילדה קטנה !
 

necky

New member
הבעיה היא...

שהיא סיפרה משהו שעדיין לא שודר בארה"ב בכלל ולא סימנה את זה ספוילר מסמנים משהו ששודר בארה"ב ולא שודר אצלנו אם רוצים לסמן משהו שלא שודר עדיין בשום מקום אז רושמים מש"ש
 

liraz z

New member
necky=מה ניסגר איתך? הוא סימן

ספויילר מה עשית מזה סצינה? גם אני רשמתי שאיזבל ילדה קטנה תינוקת ..! אז למה לא רשמת תחת השרשור שלי הערה ????
 

necky

New member
תגידי את לא מבינה../images/Emo58.gif

הוא רשם משהו שבכלל לא שודר וזה שאיזבל חסרה להיות ילדה קטנה זה כן שודר
 

liraz z

New member
אין תרגום מה לא מובן פה?

סגרו את כל האתרים של הכתוביות! אז אין כעת תרגום עיברי בכלל ! ומי יודע מתי יצא אם בכלל!
 
אני אסביר לך מה לא מובן פה

באתר subs.ci.il ממזמן כבר הכניסו תרגום כמה פרקים קדימה אם לא את כל העונה, אז אם מישהו במקרה עשה הורדה "לכל כתוביות העונה" זה אומר שיש לו את התרגום על המחשב.
 

liraz z

New member
הכניסו עד פרק 7 כולו וזהו

באתר SUBS / ומאז שניסגרו כל האתרים לא תירגמו אף פרק ! העונה לא הסתיימה לה בכלל ..!! אולי את נמצאת בעונה אחרת , אבל אני אישית ראיתי עם תרגום אנגלי אתה פרק ה- 9.
 

itaysh9

New member
יש עדיין תרגומים

סגרו את דונקי, sub וטורק אבל אלה לא כל אתרי התרגומים. בינתיים עוד לא יצא ואני מקווה שיצא מהר. אני בינתיים מוריד מ-w.e..nt (בלי נקודות, פשוט אני לא יודע עם מותר לפרסם אז עדיף ככה) אני מקווה שיפתחו עוד איזה אתר תרגומים טוב מהר...
 

liraz z

New member
אף אחד לא הולך לתרגם תפרק!

אז מאיפה יצוץ לו תרגום?באתר שאתה ציינת הוא בסה"כ עוד אתר הורדות של כתוביות! הם מעלים את הכתוביות מטורק,מ-SUB וכ'ו וזהו ..אין מישהו שמתרגם תפרק בכלל .. אז תרגום לא עתיד לצאת בזמן הקרוב תהיו בטוחים !
 

Varo

New member
האמת שדווקא כן יש תרגום.

http://www.opensubtitles.org/he/subtitles/3140638/the-4400-he פרק טוב אגב.
 
למעלה