מישהו מהעבר .
קרה לכם שנפגשתם עם מישהו מהעבר שלא היה נראה פוטנציאלי פעם ועכשיו אתם רואים אותו באור אחר לגמרי ? האם זה היה צודק פעם להגיד לא , והיום להגיד אולי יש שם משהו . אני מעריכה היום הרבה יותר תכונות אופי טובות שפעם היו נראות לי מובן מאליו לכל מי שאני בקשר איתו . מה דעתכם ?
קרה לכם שנפגשתם עם מישהו מהעבר שלא היה נראה פוטנציאלי פעם ועכשיו אתם רואים אותו באור אחר לגמרי ? האם זה היה צודק פעם להגיד לא , והיום להגיד אולי יש שם משהו . אני מעריכה היום הרבה יותר תכונות אופי טובות שפעם היו נראות לי מובן מאליו לכל מי שאני בקשר איתו . מה דעתכם ?