מישהו מהעבר .

רויטל150

New member
נראה לי שדווקא לא טעית...התשובה היא כן :)

התכוונת לומר שעברת תהליך והשתנית, ולכן את כן אדם אחר - לא?
 
טעיתי..לא קונספטואלית אלא לפי איך שניסחתי

את השאלה.. האם אתה אותו אדם..בלה בלה...לא אני לא אותו אדם ועל כן התשובה היא לא.. :)
 
לא על השאלה הראשונה וכן על היתר..חחה יצאתי

טמבלית
 
היופי הוא בעיני המתבונן, מכיר?

הדוגמא שהבאת לא ממש נכונה בעיני. כשאוהבים מישהו, הוא הכי יפה בעולם. באופן יבש, הייתי אומר שלדעתי, להתאהב במישהו, זה הרי להתאהב באישייות שלו, בדרך המחשבה, בדרך הביטוי, בהתנהגות, וכו' וכו'. הקליפה החיצונית של האדם, המעטפת - אם היא יפה - זה אחלה יתרון, כי אז הצד הבוחן "נדלק", ומאפשר לעצמו להכיר את הפנים של האדם שמולו. כשהחיצוניות לא אטרקטיבית מספיק, והפנימיות מקסימה - צריכה להיווצר סיטואציה שמאפשרת המשכיות כדי לאפשר לצד ה"בוחן" לגלות את הפנימיות ולהתאהב. [כמו במקומות עבודה, חוגים וכ'ו..] ואחרי שכבר מתאהבים - הצורה החיצונית ממש לא משנה, כמו שאמרתי - מושא ההתאהבות הוא הכי יפה בעולם, בעייני המתאהב / המתבונן.
 

רויטל150

New member
לדעתי, יש כאן פרשנות שלך....

שהוספת - והיא לא בהכרח נכונה. כמו שכתבה לך מחוץ לסכמה, אנשים עוברים כל מיני תהליכים עם עצמם, ולפעמים בעקבות זה הם מסתכלים על אנשים דרך משקפיים אחרים לגמרי. אני יכולה את זה גם על עצמי - פעם, הקריטריונים שלי לבחירת בן זוג היו שונים לחלוטין מהקריטריונים שלי היום. זה נקרא להתבגר, להחכים, להבשיל.... כך שפעם, את אותו אדם הייתי פוסלת והיום הייתי רואה בו הגבר האידאלי...אין כאן שום פשרה. אני השתניתי - הבחירות שלי השתנו - פתאום אני יכולה להבין שאותו גבר, שפעם לא הסתכלתי עליו, הוא הגבר של החיים שלי. פשרה, זה כשאתה אומר לעצמך - טוב נו...זה לא בדיוק מה שאני רוצה, אבל אני מוכן להתפשר על זה... מבין את ההבדל?
 
מבין את ההבדל ../images/Emo13.gif

אגב, מה גורם למישהו לראות את הדברים במשקפיים אחרים? אני גם אענה: אכזבה מהתוצאות שהביאו המבטים במשקפיים המקורים. אם לא היו אכזבות, לא היינו מחליפים משקפיים. כלומר הבנו שמה שאנחנו רוצים, לא נקבל. עכשיו מתפשרים. אל תסתכלי על המילה פשרה לפי הפירוש שלה במילון, זה מכשיל את הטענות שלי, יש כאן מרחב של גמישות. לרצות מישהו שפעם לא רצינו זה סוג של...
 

רויטל150

New member
שוב, לא מסכימה....

פשרה זה להיות מוכן לוותר על משהו למען.... זאת, בגדול, פשרה. במושג פשרה יש את המילה "למרות". כלומר: למרות שאתה כזה וכזה, אני מוכנה ורוצה להיות איתך. ואתה צודק - המשקפיים משתנים כשאנחנו מבינים שלא הגענו לתוצאות המיוחלות. אבל לא רק זה - אנחנו גם מבינים (הרבה פעמים) שבאמת טעינו, ולפעמים לא הערכנו נכון אדם מסוים או מצב מסוים... אתה יכול להשתנות ופתאום להיות מאוהב לגמרי (בלי שום תחושה של פשרה) במישהי שפעם, לא הסתכלת לכיוון שלה בכלל...
 

EliKopter10

New member
רק תבדקי..

שהבחירה החדשה לא נובעת מהיאוש... לפעמים היאוש מלחפש גורם לעיוורון קל :)
 

הספרנית

New member
חושבת ששווה לנסות

אנשים משתנים, התקופות בחיים הן שונות והגישהמשתנה. אין סיבה שלא לנסות. אלא אם כן, היה עניין מהותי שבגללו זה לא הסתדר :)
 
זה קורה וזה קרה

אבל לא נשארת תקועה בזה יותר מדי אני מאמינה שאם משהו צריך לקרות זה יקרה
 

רויטל150

New member
לי זה לא ממש קרה....

אבל אני מכירה סיפורים כאלה. ולשאלה שניה - זה כמו שתשאלי: האם מותר לי לשנות את דעתי לגבי משהו? ודאי שכן. וזה גם הגיוני אם עבר זמן ובינתיים דברים התבשלו אצלך, או שלמדת דברים חדשים או שינית את הגישה שלך לגבי העולם. ואם זה לטובה אז בכלל טוב... אגב, לא חייבים "להודיע" לאותו אדם ששינית את דעתך לגביו. את יכולה פשוט להתייחס בהתאם, הוא כבר יבין ואם מעוניין בטח יעשה צעד. בהצלחה :)
 

צנטריול

New member
אממממ..... לא ממש

אתן לך דוגמא: לפני שלוש ופלוס שנים הפסקתי לעשן, מסיבות בריאותיות, חרם צרכנים שעשיתי על יבואני הסיגריות ומחיריהם המופקעים ו...חסרות סיבות? ועדין לעתים יש לי חשק לסיגריה. אבל מה? כל הסיבות שבגינן הפסקתי עדין שרירות וקיימות כך שאין סיבה שאחזור. מה גם שאני כבר מאגניב ו-Cool!
כך שאת צריכה לשאול את עצמך אם הסיבות\התכונות שגרמו לך לפסול אותו עדין קיימות או שלא וגם לבחון את הסטנדרטים שלך, אם הם ירדו אז הבחור יכול לעבור.
 

orenco12

New member
קרה גם קרה

הייתי במספר סיטואציות כאלה, קודם כל זה טוב שאת לומדת מהעבר, לומדת על עצנך, מה את רוצה ומה חשוב לך. במקרים שלי, בתחילת הקשר המחודש הייתה תקווה של סיכוי, שאולי באמת למדנו מטעויות, אבל בכל המקרים, זה הסתיים באכזבה. ולמה? בגלל שהאופי והערכים הבסיסיים לא משתנים, הם מתעדנים, זזים קצת ימינה וקצת שמאלה, אבל לא מתהפכים. מה שקרה זה שפשוט הבנו יותר טוב למה אנחנו לא מתאימים. גם קשה להתגבר על משקעים מהעבר, הרי התקבלה החלטה לא להיות יחד. קשה, אבל אפשרי. לא אומר שאת לא צריכה לנסות. להיפך, כדאי לנסות, וגם אם זה לא יצליח, זו תהיה בשבילך חוויה מלמדת ובונה. בהצלחה !!!
 

orenco12

New member
קרה גם קרה

הייתי במספר סיטואציות כאלה, קודם כל זה טוב שאת לומדת מהעבר, לומדת על עצנך, מה את רוצה ומה חשוב לך. במקרים שלי, בתחילת הקשר המחודש הייתה תקווה של סיכוי, שאולי באמת למדנו מטעויות, אבל בכל המקרים, זה הסתיים באכזבה. ולמה? בגלל שהאופי והערכים הבסיסיים לא משתנים, הם מתעדנים, זזים קצת ימינה וקצת שמאלה, אבל לא מתהפכים. מה שקרה זה שפשוט הבנו יותר טוב למה אנחנו לא מתאימים. גם קשה להתגבר על משקעים מהעבר, הרי התקבלה החלטה לא להיות יחד. קשה, אבל אפשרי. לא אומר שאת לא צריכה לנסות. להיפך, כדאי לנסות, וגם אם זה לא יצליח, זו תהיה בשבילך חוויה מלמדת ובונה. בהצלחה !!!
 

orenco12

New member
קרה גם קרה

הייתי במספר סיטואציות כאלה, קודם כל זה טוב שאת לומדת מהעבר, לומדת על עצנך, מה את רוצה ומה חשוב לך. במקרים שלי, בתחילת הקשר המחודש הייתה תקווה של סיכוי, שאולי באמת למדנו מטעויות, אבל בכל המקרים, זה הסתיים באכזבה. ולמה? בגלל שהאופי והערכים הבסיסיים לא משתנים, הם מתעדנים, זזים קצת ימינה וקצת שמאלה, אבל לא מתהפכים. מה שקרה זה שפשוט הבנו יותר טוב למה אנחנו לא מתאימים. גם קשה להתגבר על משקעים מהעבר, הרי התקבלה החלטה לא להיות יחד. קשה, אבל אפשרי. לא אומר שאת לא צריכה לנסות. להיפך, כדאי לנסות, וגם אם זה לא יצליח, זו תהיה בשבילך חוויה מלמדת ובונה. בהצלחה !!!
 
למעלה