מישהו כאן לומד באוניברסיטת חיפה?

NY123

New member
מישהו כאן לומד באוניברסיטת חיפה?

אחת מהאונברסיטאות שאני חושב להרשם אליהם היא אוניברסיטת חיפה ורציתי לדעת אם תוכלו לספר לי כמה דברים: איך הרמה האקדמית שם? מה עם חיי החברה? מה התנאים במעונות? איפה אפשר לשכור דירות קרוב ומה עלות השכירות הממוצעת? אמרו לי שהאונברסיטה והדירות נמצאות בכרמל ושהוא שונה מאד מהעיר שאותה אני מאד לא אוהב, נכון?
 

פומפיה

New member
לפני שאני עונה...

לפני כמה ימים הצגת הודעה בפורום. השבתי לך באריכות ושאלתי אותך שאלה על מנת לעזור לך לקבל החלטה. עדיין לא קיבלתי תשובה. בפורום מתנהלים דיונים, עוזרים ונעזרים. אני לא ספק אינפורמציה ואני מניחה שלא היית מתנהג כך בעולם האופליין. יום טוב, פומפיה (בכובע של משתמשת מן המניין)
 

actress21

New member
אוניברסיטת חיפה

כמישהי שמכירה את האוניברסיטה אני יכולה להגיד בוודאות שהאוניברסיטה הזו היא מקום מקסים. מבחינת הרמה האקדמית הרמה מאוד גבוה אין בכלל ספק , מבחינת חיי החברה , האנשים נפלאים , היא אינטימית וקטנה יחסית לאוניברסיטאות אחרות והיא ממש לא המונית ובימי הקיץ הנעימים של חיפה יושבים בקבוצות גדולות על הדשא ומלקקים ארטיק לימון... מבחינת המעונות , אני אישית לא גרה בהם וגם לא בדירה שכורה אבל מחברות שגרות במעונות ובדירות שכורות אני יודעת שהמעונות ברמה גבוהה, ישנם כמה סוגים ואז התשלום אליהם גם משתנה. ישנם מעונות של 2 אנשים בחדר , נדמה לי שזה 6 אנשים בדירה ויש מקלחת ומטבח וסלון משותף וזה עולה משהו כמו 500 שקל לחודש. יש גם מעונות של 7 אנשים שלכל אחד יש חדר פרטי עם מקלחת ושירותים צמודים בחדר (חברה ממש טובה שלי גרה במעונות האלה והיא ממש נהנת שם) והמחיר של זה זה משהו כמו 700-750 שקל לחודש. מבחינת השכרת דירות , אני חושבת ששכר דירה לחודש נע בין 150 דולר (הכי נמוך) ל400 דולר פחות או יותר (אני חושבת שזה הכי גבוה). מבחינת המיקום , האוניברסיטה נמצאת על הכרמל שזה בערך מרחק של משהו כמו 15 - 20 דקות נסיעה מהעיר , המעונות נמצאים חלק צמוד לאוניברסיטה וחלק במרק נסיעה קצר אבל לא ממש בתוך העיר מקווה שעזרתי בהצלחה
 
למעלה