מישהו כאן יצא מקורס על 45 נפשי?

ozharary1

New member
מישהו כאן יצא מקורס על 45 נפשי?

ויכול לספר לי מה התהליך עד שמוציאים אותך וכמה זמן זה לוקח ומה מציעים לך בסוף?
 

Double DU

New member
מנצל שרשור

זה נכון שעכשיו מי שפטור מקורסים משרת רק שנתיים במקום שלוש?
 

ET2k

New member
אני יודע רק לגבי הורדת הפרופיל

אתה הולך לקב"ן,הוא מגיש המלצה שאותה מפקד המרפאה צריך לאשר.אתה הולך עם ההמלצה לועדה רפואית והיא בדרך כלל מאשרת. אחר כך זה תלוי בקורס,אם הקורס מסווג במידה מסוימת,יכול מאוד להיות שתעוף ממנו בגלל סיווג בטחוני נמוך.(למרות שאף פעם לא הבנתי בדיוק מה הקשר בין פרופיל לסיווג).בכל מקרה פרופיל 45 זה רק קורסים מאוד בסיסים יחסית,אז בטוח למדי שיעיפו אותך בכל מקרה
.
 

RKIL

New member
אין קשר ! 3 שנים כמו כולם

אל תשכח שכל העובדים הכללים עושים 3 שנים ורובם בלי קורס.!
 

Orel Boy

New member
אני יצאתי

אני יצאתי מקורס יוקרתי ע"י הורדת פרופיל ל45 נ' בגלל שהדרך היחידה לצאת משם הייתה זו מפני שעברתי גיבוש ומלא מיונים לפני שהתקבלתי ולא רצו לשחרר אותי. סיווג בטחוני גבוה עדיין נשאר לי למרות שהורדתי פרופיל ל45 נ'. ועשיתי בכל זאת קורס של 10 ימים למרות שזה פסול קורסים. ד"א עכשיו אני קל"ב. הדרך לקבל את זה, זה ע"י בקשה מהמפקדים (במשך כל יום כדי שיבינו שזה אמיתי) לראות פסיכולוגית/קב"ן ולדבר איתו/ה אם הם ימצאו שצריך להוריד פרופיל מזמנים את ההורים שלך לבסיס ואח"כ עוברים עוד וועדה ואז מורידים את הפרופיל. בדרך אתה רואה 3 אנשים (פסיכולוגית,קב"ן/פסיכיאטר,ועוד רופא בכיר ). אם אתה באמת אמור לקבל 45 אז תקבל ואם זה רק משחק אז אפשר לשכוח מעכשיו מ45... בגלל שהאנשים האלו הם לא טיפשים !
 
אין חיה כזו "פסול קורסים"

אם יש לך פרופיל 45 נפשי אפשר עדיין לשלוח אותך לקורסים ה"נחותים" - טבח, אפסנאי, נהג וכד'.
 

Black Joker

New member
לי יש גם 2 שאלות בקשר לפרופיל הזה

( 45 נפשי). 1. 100 אחוז הם מזמנים הורים?... 2. במידה והורידו לי פרופיל, אני בוחר את אחד התפקידים או לפחות יכול לבקש?
 

sarit19

New member
לי יש 45 נפשי...

ולא הזמינו את ההורים שלי אז אל תדאג חחחח
 
אני יכולה לעזור על פי המידע שלי יש

אני כרגע בתהליך להורדת פרופיל עקב רצון לצאת מקורס מסויים שאני בו. אני כבר חודש בתהליך הזה. החלטת הפסיכיאטר הייתה להוריד לי ל-64 זמני (לחצי שנה) שככה יוצא שאני לא פסולת קורסים, שיש לי הקלות... וגם אח"כ אני מעלה חזרה ל-82 הגופני שלי ואף אחד לא יודע לא שמע ולא יהיה אכפת שהורידו לי ל-64 נפשי. זה לא שיש לי בעיה נפשית... פשוט הדרך היחידה לצאת מהקורס זה על נפשי. אז מצאו לי את הפתרון הכי טוב. עברתי המון בשביל להגיע לשלב של הפסיכיאטר... טרטרו אותי המון... אבל מחר יש לי וועדה רפואית ומחר אני אדע הרבה יותר טוב מה קורה איתי ולאן שולחים אותי. אבל בעיקרון..אם אתה יכול למנוע את המצב של הורדה ל-45 תמנע, כי זה סתם פוגע... ואח"כ המון דברים נסגרים בפנייך. ופרופיל 45 זה פסול קורסים וגם זה מעין "כתם" לכל החיים. (קראתי בחוברת של הפסיכיאטר על הסעיפי ליקויי- הוא נתן לי לקרוא)
 
למעלה