חברים אני לא מדבר על הגירסאות
שקימות היום בשוק אילו גרסאות לטסטרים הגירסה הסופית תראה אחרת ,היא תיהיה מוגנת ואני יכול להגיד לכם שהמספר הסידורי לא לא יהיה דומא בן 2 מחשבים עם רכיבי חומרה שונים בנוסף לזה בכל פעם שמשהו ירצה להתקין את החלונות מחדש הוא יצתרך להתקשר עם מיקרוסופט. ושוב לאילו שלא הבינו אותי אני חוזר ,זה נכון שאחרי 3 שעות מיציאת הגירסה הסופית תצא גירסה פרוצה אבל......................... לא תוכלו לצרוב ישר מדיסק חוקי שקנה חבר אילה יהיה דיסק פרוץ, זה אומר שרק מי שמנוסה ברשת יוכל להשתמש בתוכנה ומנסיוני אולי 0.1 מהמשתמשים מסוגלים להתמודד עם זה אני מסכים עם קודמי שטען שרבים יעברו ללינוקס ו``כ אבל מקוסופט היא חברה עם אינטרסים כלכלים הם יעלו את מספר קוני הרשיונות במאות אחוזים