מיצו רוכב על Ducati Multistrada 1200

fazer_1000

New member
לא, לא נשמע אמין.

פשוט כי מה שאתה מציין פה אין לו שום קשר לאמינות. מצבר? צמיג??? לא שאני חושב שהאופנוע לא אמין אבל 20,000 ק"מ ואופנוע בן 4 בקושי זה חדש למדי ונשמע כמו אופנוע שמשמש לטיולים בלבד וכנראה עובד קשה פחות מאופנוע שמשמש ליום יום. מעבר לכך, מצבר זה ענין של בלאי. זה שהוא מת אחרי שנתיים-שלוש זה לגיטימי כי זה בערך אורך החיים שלו, במיוחד כשמחוברת אליו אזעקה. הצמיג שלך, נו באמת, מה הקשר לאמינות? רכבת והצמיג נגמר כי זו היא דרכו של עולם, זה ענין של בלאי, לא קשור בשום צורה לאמינות. לא היה לי דוקאטי (לצערי) ואני לא מאמין לשטויות של האמינות בכלים של היום, מה גם שבהרבה מבחנים ארוכי טווח לא צויינו בעיות אמינות חריגות ביחס לכל כלי אחר (יפני או גרמני), פשוט אצלך זה לא מקרה שמעיד על אמינות יוצאת דופן.
 

fantic

New member
בקשר לאמינות של מולטי.

אז ככה שרשמתי 20 אלף תכפיל ב 2 כי הוצאנו 2 כלים זהים ב 2008. שנית, לפני שקניתי את האופנוע שלי פגשתי בטיול בחור נחמד עם מולטיסטראדה 1100 אז היחידה בארץ. ששאלתי אותו לגבי הכלי הוא סיפר לי שהאופנוע הקודם שלו היה מולטיסטראדה 1000שנת 2005 שקנה מהחברה עשה עליה 60000קמ והחליף למולטי 1100 . אין טעם לציין שהוא מאוד מרוצה מהאופנוע וגם משתמש בו ביום יום. בקשר לבלאי של צמיג ומצבר זה היה בציניות כלפי אלו שאומרים שדוקאטי לא אמין, ודרך אגב אופנוע שעומד רוב הזמן, ומקבל הדלקה לפעמים פעם בחודשיים ולפעמים יותר , זה לא חיים קלים כמו שאתה חושב, אופנוע שעומד סובל מכל מיני חלודות בעיות הנעה, נזילות כתוצאה מגומיות שמתייבשות, וכל מיני חולרות. המולטי שלי מעולם לא היתה צריכה כבלים גם שעמדה 3 חודשים ויותר. האופנוע הקודם שלי היה ויסטורם חדש ואחרי עמידה של כמה חודשים היה עושה טובה שנדלק. ובלי שום קשר לאמינות אין בכלל מה להשוות את הנאת הרכיבה אם בבלמים ,בבולמים , תגובת מנוע,והשלדה הנפלאה שמספק לך הדוקאטי בהשוואה לכל מיני יפאנים שרכבתי עליהם בעברי , ובניגוד אלייך יש לי גם נסיון עם יפאניים, וגם אני מחזיק סוזוקי ישן .
 

fazer_1000

New member
אתה נשמע (נקרא?) תוקפני ואני לא יודע למה.

ראשית, איך הגעת למסקנה שבניגוד אליי יש לך ניסיון עם יפנים? במקרה יש לי נסיון עם כמה יפנים, כמה אוסטרים ואפילו ספרדי אחד. לא דיברתי על חדוות הרכיבה, שאני בטוח שברב דגמי דוקאטי היא גדולה יותר מאשר ביפני הממוצע. רק הערתי לגבי ההערה ה"צינית" שלך על האמינות. פעם הבאה תתנסח אולי בצורה יותר נהירה או פחות "צינית", כדי שגם שוטי הכפר יבינו. אין לי שום טענות כנגד הדוקאטי, להיפך, גם מבלי שהיה לי אחד אני נוטה לזלזל בכאלה שמראש פוסקים על אמינות בעייתית כי המספרים בעולם מדברים בעד עצמם וכן כתבות ופוסטים בפורומים שונים של אנשים שאשכרה החזיקו דוקאטי ומרוצים מהם, לפחות כמו בעלים של אופנועים יפניים. אגב, המולטי שמיצו רכב עליו, בן שנה בערך אבל עם 60,000 ק"מ שזה בערך כמו האופנוע שלי שהוא ממודל 2004. כלומר, עבר כברת דרך. בנוסף, הוא גם בדיוק הושאל למבחן ארוך טווח ואני מניח שאם יצוץ משהו אז גם ידווחו עליו. כלומר, הטענה ש"גם ככה לא צריך לקרות כלום באופנוע חדש" לא תחזיק פה ואם המולטי לא יעשה בעיות לאורך המבחן אז זו תהיה אחלה גושפנקה לכך שהוא לא פחות אמין מאחרים.
 

fantic

New member
לא תוקפני סתם שונא דעות קדומות

שהתכוונתי לנסיון, התכונתי לזה שאין לך נסיון עם דוקאטי . אני רכבתי על המולטי החדש שהיה עם 50000קמ האמת שלא אהבתי את תנוחת הישיבה סטייל טורינג שמזכירה קצת את ההונדה וראדארו. וכמובן המחיר קצת כבד על כולנו. אבל האופנוע מעולה . אני חשבתי להחליף אבל נשארתי עם שלי מהסיבה הפשוטה שאני עושה 6000קמ בשנה, ושיש למולטי בעיניי, ובשבילי ,עודף כוח, שאני בטוח לא אשתמש בו במיוחד עם כל המצלמות החדשות שעומדות להכנס לתוקף.
 

fazer_1000

New member
אם כך אז יש בינינו אי הבנה קולוסאלית..

אני האחרון שיש לו דיעות קדומות. הדוקאטי'ז למיניהם נמצאים אצלי בפנטזיות יחד עם טריומפים, גוצי וכו'. המגבלה העיקרית לכך שאני לא רוכב עליהן היא פיננסית וחלילה לא דיעות קדומות.
 
לדעתי תגובתך נכונה לכל רכב מתוצרת איטלקית

 

fazer_1000

New member
למה 8 שנות אחריות? 20 שנות אחריות!!!!

או אולי בכלל אחריות לכל החיים, אם כבר כותבים שטויות אז יאללה, עד הסוף... תגובה ישראלית קלאסית (ועצובה), אתה תישאר עם הסובארו DL\סוזוקי DL ואחרים ימשיכו לפנטז ולקוות להצליח לשים את ידם על דוקאטי כזה. הלאה קשקשנים..
 

Elia4

New member
ירוקה מקנאה....

לו רק היו לי רגליים ארוכות יותר.......
 
למעלה