מיצו רוכב על Ducati Multistrada 1200

מיצו כל הכבוד

אבל המחיר של החרא הזה פשוט מופרך. אני לא אחרון הדלפונים והאופנוע הזה קוסם לי בכל פרמטר. הייתי שמח מאד לרכב עליו, ובכל זאת לא ארשה לעצמי לקנות אופנוע במחיר כזה, גם אם יקרה איזה נס ואריאלה תתקשר אלי. בכל מדינה נורמלית מחירו כ-16 אלף יורו, ואין שום סיבה בעולם שדווקא בישראל המחיר שלו יהיה מחיר של שנות החמישים שבהם מכונית או רכב בכלל היא מוצר מותרות שיש למסות כאילו מי שקונה אותו הוא איזה עשיר בעל בעמיו. אני לא רוצה להיכנס לפולטיקה אבל כשיש בארץ הזו כל כך הרבה פרזיטים שחיים על הגב שלך, בעיקר ממזרח לך, אבל יש גם במערב לא מעט...משמאל ומימין כאחד, אז אופנוע החלומות שלך, ואפילו טויוטה קורולה מסריחה, עולים פה יותר מכפול מאשר בכל מקום מערבי נורמלי וזה עוד לפני שהרכבת עליו איזה סט של St. Termignioni לכן הכתבה שלך מזכירה לי, בצניעות הראויה ובלי לפגוע באיש את גאונותו של נתן אלתרמן. היות שמושג הבחירה ביהדות הוא בסיסי ובלתה אין, ובתפילת קדושת היום לשלש רגלים, כיפור וראש השנה מתפללים: "אתה בחרתנו מכל העמים, אהבת אותנו ורצית בנו ורוממתנו מכל הלשונות, וקידשתנו במצוותיך וקרבתנו מלכנו לעבודתך; ושמך הגדול והקדוש, עלינו קראת" בחרתנו מכל העמים? הלך אלתרמן הגדול ובחן את הבחירה הזאת בעין השואה ואמר: שאתה בחרתנו מכל הילדים לֵהָרֵג מול כיסא כבודֶךָ, ואתה את דמנו אוסף בכדים כי אין לו אוסף מלבדֶךָ. דמים זה לא רק נוזל, דמים זה גם כסף. אז כן, הם, אלו שבחרנו בהם אוספים את דמנו בכדים. עם ישראל עם הבחירה. עם הבחירה.... בחירה חרא.
 

h a j b i

New member
אם המחיר מופרך או לא עוד נגלה

אני מניח שהם לא בונים למכור מאות כאלה, אולי אפילו לא עשרות אבל כל עוד אנשים יקנו אז כנראה שהוא לא כל כך מופרך כי יש מספיק אלטרנטיבות...
 
יכול להיות שפספסת את הפואנטה?

 

h a j b i

New member
יכול להיות

פשוט ציינת את המחיר בחו"ל שהוא כלל לא רלוונטי (בהתחשב במיסים המופרכים). אם אתה טוען שהאופנוע יקר מידי ביחס לאופנועים מקבילים אחרים בארץ, זה ייקבע רק ע"פ כמות הרוכבים שייקנו כאלה בפועל.
 

gilbola

New member
האופנוע לא יקר. זה האזרחים במדינה שלא עשירים

אם היו 10 דגמים באותו מחיר היית חושב פתאום שהאופנוע הספציפי זול? המחירים של אופנועים חדשים בכל התחומים של הקשת המוטורית דו גלגלית בישראל פשוט גובלת בפשע. כמה רוכבים יש בפורום? כמה מאיתנו יכולים להרשות לעצמם לקנות אופנוע חדש מבלי לקחת משכנא? תראה מה קורה באופנועי שטח- גנבה לאור יום.. רק באהבה
 

gray

New member
נשמע זה יותר מתאים לך מהאדוונצ'ר

אתה לא תנצל את יכולות השטח של האדוונצ'ר גם ככה, אז למה לא לוותר עליהן ולקחת יותר יכולות כביש על הדרך?
 
מאוד נהניתי לקרוא!!

אני רק שואל את עצמי איך האופנוע הזה מבחינת אמינות. אם משלמים עליו כל כך הרבה זה אומר שיש משכנתא לא רק בקניה אלא גם באחזקה.
 

babakama

New member
יש להם חובת ההוכחה בעניין האמינות

הדו"ח כתוב מעניין והאופנוע נשמע מגניב. תודה על הסקירה המושקעת. אני אעדיף את הימאהה סופר טנרה או את ה-ב.מ.וו 1200GS לפני שאקנה דוקאטי. לדוקאטי יש שם גרוע מבחינת האמינות ואופנוע יותר כיפי לא יפצה על אותו בוקר שהוא לא מניע ואתה מבזבז חצי יום במוסך. יש להם רק דרך אחת להוכיח שאין בעיית אמינות - שיתנו 8 שנות אחריות מלאה BUMPER TO BUMPER ויתחייבו לתקן כל תקלה כולל נורה שרופה. אפילו קלאצ' שנשרף מנסיעה בחולות. עד אז אני לא מתקרב לאופנוע הזה גם אם הוא יעלה 30% פחות מהמקבילים שהזכרתי. היחידים שהבינו את הם יונדאי בארה"ב, הם התחילו לתת אחריות של הרבה שנים ללא מגבלות כמעט (יותר שנים אמנם על POWER TRAIN) ומאז השם שלהם בשוק רק עולה ועולה. עד אז כל הסיפור של שימוש בחלקים טובים יותר לא נראה לי בכלל, לא די בחלקים טובים צריך גם לדעת איך לחבר אותם ביחד, איך לבדוק אותם, ובעניין הזה הם 10 או 20 שנה אחרי היפנים ובמידה מסויימת (קצת פחות) גם אחרי הגרמנים. אז זה האופנוע האידיאלי לנסיעת מבחן, לקניה - ממש לא.
 

Dresdner

New member
מהבעיה הזאת סובלים עוד אופנועים בארצות הברית

רק שרוכבי דוקאטי הם הקולניים ביותר
 

babakama

New member
לגבי בעיית מיכלי הדלק

דרזדנר אתה צודק, זה הופיע אצל עוד יצרני אופנועים אבל כנראה שאצל דוקטי הבעייה חריפה יותר. יש רוכבים שכבר הוחלף להם מיכל הדלק פעמיים. לא ברור אם דוקטי תמשיך להחליף מיכלי דלק גם כשהאופנוע יוצא מהאחריות ותחשוב מה המשמעות למחיר של אופנוע דוקטי משומש כשהרוכב עשוי להתמודד עם הוצאה של מאות דולרים להחלפת מיכל דלק מדי פעם. יש כאן שאלה של למה זה קרה מלכתחילה ולא פחות - מה הסיבה שדוקטי לא מודים בבעיה ומחליפים את מיכלי הדלק למיכלי מתכת. כמובן שאני מאחל לך שלא תהיה לך אף תקלה באפריליה. ולגבי שאר העונים כאן - אין לי שום כוונה להתלהם ולענות בצורה אגרסיבית לטענות כגון שאני "ישראלי מצוי". אין לי רצון להתכתש, יש כאן אחרים שעושים את זה יותר טוב ממני. אני הבעתי דעתי על אמינות היצרן, כל אחד יעשה עם זה מה שהוא רוצה. לי יש מסקנה אישית ברורה ואני מיישם אותה. הגישה שלי לאופנוע מעט שונה - אני בהחלט מכיר בזה שדוקטי הוא אופנוע מלהיב. אבל עבורי כל אופנוע מעל 100 כ"ס הוא מספיק ומספק וההחלטה על קניה מערבת שיקולים נוספים.
 

Dresdner

New member
למיטב הבנתי הבעיה היא במיכלי דלק

שנעשו ע"י ארצ'ביס ליצרנים שונים, אני רק יכול להעריך שבדוקאטי החדשים קיים כבר מיכל פלסטיק בעל תרכובת שונה שעמידה לדלק E10 (ממש לא קשה לעשות ואין לי מושג למה לא עשו את זה קודם) שהוא הגורם לבעיה מלכתחילה. בארצות הברית אין בחירה וכל הדלק הוא E10 או יותר אבל בגרמניה לפחות בשנים הבאות אפשר לבחור בתחנה בין E5 לE10 לכן יש רוב משמעותי בכלים שנמכרו בארצות הברית. אגב דוקאטי וכוח סוס אם תסתכל בקטלוג שלהם תמצא שדווקא דוקאטי מוכרת יותר כלים בעלי הספק קטן מ100 כוח סוס בכלל באירופה רוב הכלים הנמכרים הם בעלי הספק קטן מ100 כוח סוס בגלל קפיצת המדרגה בביטוח, לכן גם כלים בעלי 110 כוח סוס למשל נמכרים באירופה עם 98 כוח סוס.
 

fazer_1000

New member
אין עליך. "הבעתי דעתי על אמינות היצרן".

ממש פרופסור עוזי רז אתה... על בסיס מה (?!) אתה מביע את דעתך? היה לך כזה? יש לך כזה? אגב, זה בסדר אם לא תענה. זה ויכוח שלא יגיע לשום מקום כי אנשים כמוך לא משנים את דעתם, רק ממשיכים להפיץ לכלוך ורפש בחינם.
 

Dresdner

New member
דוקאטי באירופה כבר הוכיחו

באירופה השם של דוקאטי בשנים האחרונות ישתפר פלאים וזה בא במקביל לעליה באיכות היצור שלהם אבל תמיד יש את הגאון התורן שיעלה את הטענות הישנות של החשמל הנזילות או האזיקון. אגב לפי המבחנים הסופר טנרה החדש מצטייר כאופנוע שלא הבשיל שלא חסר לו בעיות איכות. אני כותב את הנ"ל כאחד שקנה אפריליה ב2007 ועדיין מחכה לבעיות החשמל שרוכבים שחיים בעבר הבטיחו לי
 

gilbola

New member
בארץ כשאתה קונה ק.ט.מ תמיד יהיה את זה שיגיד

"שמעתי שאין חלקית לאופנועים האלה" רק באהבה
 

fantic

New member
יש לי מולטיסטראדה 1100שנת 2008

3 שנים האופנוע אצלי יד 1 ועם 0 תקלות ו כמעט 20000קמ. כמו כן יש לי גם דוקאטי אינדיאנה 7 שנים עם איזה 1000,000 קמ שמדיי פעם נוסעת לטיול וגם 0 תקלות. מספק??
 

iec

New member
20000 ק"מ ב-3 שנים נשמע כמו אופנוע שלא מצליח

להניע כי הוא כל היום על הליפט
אין כמו דוקאטי!!!
וטוב שאין
 

fantic

New member
עם המצבר המקורי עדיין.

למען ההגינות אציין כי לחבר שלי שהוציא איתי ביחד את האופנוע מת המצבר לפני כשנה אבל אצלו יש אזעקה. וגם שהחלפתי צמיג אחורי ב 16000קמ טיפולים כל 6000קמ נשמע אמין לא??
 
למעלה