מיס
גניסטן

דיון עם צעירים וסטודנטים על השפעת

המחשבים על חיינו. הסיבה שאני מעלה זאת כאן - זה בחינם ואפילו יש כיבוד על חשבון הוד מלכותה. פרטים בקובץ.
 
../images/Emo6.gif מאוד משעשע הדגש שלהם

על: " Although the drinks will be real, of course" (לפחות פעמיים הזכירו שם את עניין המשקאות). תודה על ההזמנה. ואם מישהו הולך/ת לשם - נא ספרו לנו איך ומה היה.
 
סמינר מחקר: כריית מידע מנתונים

סמינר המחקר הראשון לשנת הלימודים תשס"ה, שמקיים המכון לחקר האינטרנט של אוניברסיטת תל-אביב. נושא הסמינר: Knowledge Discovery: Web and Data Mining כריית מידע מנתונים מרצה: פרופ' עודד מימון - הפקולטה להנדסה- המחלקה להנדסת תעשייה יום שלישי 21.12.04 15:30-17:30 בניין רקנאטי - חדר 430 אוניברסיטת ת"א "באינטרנט מוצג מידע מגוון באופן דיגיטאלי, עשיר, נגיש, מבוזר ושאינו מובנה. תכונות אלו של המידע יוצרות אתגרים חדשים ומורכבים לתהליכי איסוף מידע ארגונו ועיבודו. בהרצאה יוצגו רעיונות תיאורטיים ומודלים מעשיים העוסקים בתהליכי כריית מידע בתחומים שונים, כגון: רפואה, עסקים, פסיכולוגיה, אומנות ועוד". אישור השתתפות אצל: [email protected] המכון לחקר האינטרנט של אוניברסיטת ת"א יקיים מידי חודש סמינר להצגה ודיון בנושאי מחקר שונים. "סמינר המחקר מהווה במה לחוקרים מתחומי דעת מגוונים, להצגת מחקרים בפעולה או מחקרים שנעשו".
 
ערב עיון: אינטרנט,גנאולוגיה והעולם

היהודי ערב העיון השני השנה, המתקיים ביוזמת המכון לחקר האינטרנט של אוניברסיטת תל-אביב. הנושא: אינטרנט,גנאולוגיה והעולם היהודי. "זהו אירוע ייחודי,אשר ישפוך אור על ההיבטים השונים שחוללה מהפכת המידע בחקר הדורות והשושלות". יום רביעי 22.12.04 בשעה 17:00 באולם "ליאון", הפקולטה לניהול - בנין רקנאטי, אוניברסיטת תל-אביב. הכניסה חופשית - יש להירשם מראש. אישור השתתפות בדוא"ל: [email protected] דברי ברכה: מר אלי הכהן, מנהל מקצועי, המכון לחקר האינטרנט, אוניברסיטת תל-אביב גב' חנה פורמן, יו"ר החברה הגנאולוגית הישראלית מר ארנון הרשקוביץ, מנהל פורום גנאולוגי מקוון מושב ראשון: מהפכת המידע הגניאולוגי 17:15-18:15 מנחה: מר ארנון הרשקוביץ עו"ד רוני גולן - פרשת הילדגרד דונדורף : תעלומה ופתרונה מר חיים גיוזלי, מנהל מחלקת אינטרנט ומאגרי מידע ב"בית התפוצות" - ה"סכנות" וה"מלכודות" באינטרנט גב' שלי טלאלי- דרדשתי, נשיאת JFRA ישראל ובעלת טור גנאלוגי ב"ג'רוזלם פוסט" - JewishGen and Sephardic Genealogy מר צור חן - סטארט-אפ גנאולוגי: "שורשים דיגיטאליים" מושב שני: המדור המקוון לחיפוש קרובים 18:30-19:30 מנחה: עו"ד רוני גולן גב' אווה פלורסהיים - פולין, סיביר, ארה"ב, אוסטרליה וישראל – איחוד משפחות באמצעות האינטרנט (סיפורן של שתי משפחות) ד"ר יעקב לזוביק, מנהל הארכיונים ב"יד ושם" – היכל השמות המקוון מר ארנון הרשקוביץ, מנהל פורום "שורשים משפחתיים" באתר "תפוז" - מקומות מפגש וירטואליים מר צבי שוורצמן - סטארט-אפ גנאולוגי: RelatioNet
 
בערך עוף, אבל אולי קשור

בפורום אחר נשאלה שאלת חוקיות http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=434&msgid=43594798 השאלה שלי מכיוון מעט שונה - האם לדעתכם עצם הפעולה מוסרי? האם החוק היבש צריך להיות חזות הכל במקרים מעין אלו? בקיצור - מה דעתכם על נורמות התנהגות או יחס של נערים כלפי מי שאמור להיות דמות סמכות?
 
זה לא אוף, וזה מצדיק שרשור עצמאי

(לצערי, אין לי אפשרות להוציא את ההודעה שלך מהשרשור ולהפוך אותה להודעה ראשית, אז אם אתה רוצה - תעתיק אותה כהודעה ראשית, ואת זו אמחק)
 
../images/Emo41.gifפורומים חדשים בתפוז אנשים../images/Emo41.gif

הבמה שלכם לדיונים - פורום סרבנות בעד ונגד
רוצים לנפוש בארץ? פורום צימרים ונופש בישראל
הפורום הרשמי להרכב הרוק הישראלי להקת nova
אוהבים לרקוד? פורום משחקי ריקוד -IDDR במיוחד בשבילכם
הפורום הרשמי של תוכנית המערכונים החדשה - קצרים
עכשיו יש מקום לדבר על פרסומות באינטרנט פורום אינטרנט שיווק ופרסום כמו כן, אתם מוזמנים להתעדכן באירועים ובאירוחים שיתקיימו בתפוז אנשים בשבוע הקרוב: http://www.tapuz.co.il/forums/main/eventsAll.asp
המשך גלישה נעימה בתפוז אנשים
 
../images/Emo124.gif השבוע עלו מספר שיפורים

במערכת הפורומים: בעמוד הראשי של הפורום - נוסף תפריט תפוז אישי. במסך הוספת הודעה - נוסף קישור לכרטיסו האישי של הגולש אליו מגיבים. נוסף כפתור נוסף של תצוגה מקדימה ליד נושא ההודעה. נוספה האפשרות להכנסת לינקים לתוכן ההודעה באמצעות האופציה | הלינק| |סלינק|
 
../images/Emo4.gif צריכה עזרה דחוף בקשר ל-ICQ ../images/Emo4.gif

שאאאאלום..!! [= יש לי 2 שאלות.. 1. מישהו יודע מאיפה אני יכולה הוריד את הקובץ של פתיחת יותר מאייסייקיו באותו זמן?! ואם בכלל הוא פועל בלייט 3...?! 2. אני לא מצליחה לקבל קבצים באיי סי .. מישהו יודע למה..?! אשמח אם תעזרו לי[= שבת שלום, וחג שמייח .... מווואההה ~ליטלושית~
 
אממ אני חדשה פה

ורציתי לדעת איך אני מורידה את התוכנה לאייסיקיו שאני יכולה לראות איך מסתכלים לי באווי או באן איי ... מישהו יודע?
 

יוסי1114

New member
עזרה דחוףףףףף......./images/Emo138.gif

חברה אני צריך שמישהוא יעזור לי איפוא אני מוצא תוכנה שפורצת לאסיקיו תודה מראש יוסי....
 

e-magine

New member
טוב שכתבת דחוףףףףף

כנס דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף, אתה צריך את זה לפני שאתה מסתבך.
 
למעלה