שלום לכולם.. לא הייתי בשום שעור במימון ואין לי מושג איך להשיג את החומר.. איך אתם לומדים? ממחברת? ספר? אפשר לצלם ממישהו את החומר?..זה לא עולה לכם כסף יש דברים באינטרנט שכדאי להדפיס? תודה על כל תגובה דפי
אני הייתי ממליץ לקחת את הספר ולקרוא את כולו כרך ד זה אמנם ספר ארוך אבל הוא מסביר בצורה טובה ומכין למבחן גם אני לא הייתי בשום שיעור ולמדתי דרך הספר וזה בהחלט מספיק למבחן בהצלחה.