מימון

דפי ר

New member
מימון

שלום לכולם.. לא הייתי בשום שעור במימון ואין לי מושג איך להשיג את החומר.. איך אתם לומדים? ממחברת? ספר? אפשר לצלם ממישהו את החומר?..זה לא עולה לכם כסף :) יש דברים באינטרנט שכדאי להדפיס? תודה על כל תגובה דפי
 

בנדה 1

New member
אצל איזה מרצה את?

כי אצל אבי לוי זה מבחן פתוח עם חומר פתוח וצל שמואל כהן זה מבחן אמריקאי ונחמיאס...אין לי מושג....
 

דפי ר

New member
אני אצל אבי לוי.. אז איך להתכוננן? אפשר לצלם?

ואיך קוראים לספר??
 
עשיתי מימון בסמסטר קודם

אני הייתי ממליץ לקחת את הספר ולקרוא את כולו כרך ד זה אמנם ספר ארוך אבל הוא מסביר בצורה טובה ומכין למבחן גם אני לא הייתי בשום שיעור ולמדתי דרך הספר וזה בהחלט מספיק למבחן בהצלחה.
 

בנדה 1

New member
מבחינת הכרכים מדובר על נחמיאס

ואני לא צל אבי לוי אלא אצל שמואל כהן..... תרשמי הודעה עם פנייה למי שלומד אצל אבי ומקווה שיעזרו לך בהצלחה
 
למעלה