עבירות בחורף = בעייה
המסלול הקלאסי מהקריות דרך נחל עיבלין, בקעת נטופה ונחל ארבל בעייתי בגלל בוץ מצמית בעמק זבולון ובקעת נטופה. אפשר לעשות מסלול שכולל כמה קטעי כביש, ברובם כבישים מועטי תנועה: מהקריות לאפק דרך הכביש הישן (גישה לבית העלמין) וקטע קצר על כביש 77 עד הכניסה לאפק. מאפק צפונה ואח'כ מזרחה בנחל עיבלין על דרך כורכר לבנה. חוצים את כביש 70 וממשיכים לכביש עיבלין-מורשה. על הכביש עד הכניסה למצפה אבי'ב. טיפוס על דרך נוף מהצומת לכיוון מנוף-שכניה. על הכביש משכניה לכיון ידפת והמשך עד תחילת העליה להררית. פניה ימינה לסימון שחור שיורד לעילבון. מעילבון על הכביש לכיוון רביד. ק'מ לפני רביד ירידה לנחל חמאם. מחמאם לכנרת על הכביש. כל הדרכים שבמסלול הן שבילי 4X4 מכורכר מהודק שעביר בכל מז'א. המסלול כולל כמה עליות בריאות. אני מעריך את הטיפוס המצטבר בקרוב ל 1,000 מטר.