הקבוצה הזו נוטה להפיק פנינים בכמויות לא מבוטלות, אבל בחלק מהסיפורים לא הייתי נוכחת (טרם הצטרפתי) ולכן אין לי מילה בעניין, ומצד שני יש עוד כמה סיפורים נחמדים, אבל אני אשאיר אותם לזמן אחר או לאחר מחבריי לקבוצה שיספר עליהם.
שה"מ: "אתה מתקרב אל הארון? לא בודק מלכודות, לא כלום?" אני: "כלום וכן" עונה באומץ לא אופייני. שה"מ: "אתה מתקרב אל הארון... חשוף לגמרי... כל החברים שלך עוצרים נשימה... ו..." *כוסס ציפורניים**שה"מ מגלגל קוביות* שה"מ: הארון נפתח, מה עכשיו? זה היה כזה מעצבן!