מילים אחרונות.

ogmios

New member
גדול

 
יש לנו עוד כמה...

הקבוצה הזו נוטה להפיק פנינים בכמויות לא מבוטלות, אבל בחלק מהסיפורים לא הייתי נוכחת (טרם הצטרפתי) ולכן אין לי מילה בעניין, ומצד שני יש עוד כמה סיפורים נחמדים, אבל אני אשאיר אותם לזמן אחר או לאחר מחבריי לקבוצה שיספר עליהם.
 

ogmios

New member
טוב נו

עכשיו שהכנסתם אותי למוזה, אני חייב להוסיף גםפ אחד משלי: מה זאת אומרת "אדי דלק"? תחשבו שאדוראן. תחשבו כדור אש. תחשבו תחנת דלק. תחשבו אופס.
 
השה"מ שלי

שה"מ: "אתה מתקרב אל הארון? לא בודק מלכודות, לא כלום?" אני: "כלום וכן" עונה באומץ לא אופייני. שה"מ: "אתה מתקרב אל הארון... חשוף לגמרי... כל החברים שלך עוצרים נשימה... ו..." *כוסס ציפורניים**שה"מ מגלגל קוביות* שה"מ: הארון נפתח, מה עכשיו? זה היה כזה מעצבן!
 
למעלה