Break Dance BoY
New member
מילים אחרונות.
במהלך משחק של מבוכים ודרקונים חוץ מהעלילה קוראים עוד דברים מצחיקים כמו: השחצן אומר: "רק 20 יכול לבגוע בי" בום ויוצא 20 ה- DM אומר במקרה שלי זה LORE: "עכשיו אני מוציא 20 בקוביה" השחקן אומר: "חה חה.. נו" ה- DM אומר: " HO DEAR " אני בטוח שיש עוד כאלה ושונים מזה.. שתפו אותי
במהלך משחק של מבוכים ודרקונים חוץ מהעלילה קוראים עוד דברים מצחיקים כמו: השחצן אומר: "רק 20 יכול לבגוע בי" בום ויוצא 20 ה- DM אומר במקרה שלי זה LORE: "עכשיו אני מוציא 20 בקוביה" השחקן אומר: "חה חה.. נו" ה- DM אומר: " HO DEAR " אני בטוח שיש עוד כאלה ושונים מזה.. שתפו אותי