מיואשת !!

שקדור1

New member
מיואשת !!

מריחת לק. יד שמאל יוצאת מושלמת- המריחה יפה והכל. ואז מגיעה יד ימין
ואני לא מצליחה לעשות אותה יוצא לי כל כך עקום המריחה מזעזעת . אני מיואשת כבר - יש עצות ?
תודה ושבת שלום
 

poynter

New member
הסוד הוא אימון אימון ושוב פעם אימון../images/Emo140.gif

ואני רצינית.. פעם גם אני הייתי מורחת גרועה (ויעידו על כך בנות הפורום)
יש לי טיפ אחד שלי מאד עזר נסי למרוח את הלק ב-3 שלבים: בשלב הראשון פס אחד באמצע, אח"כ פס מצד אחד ונסי למשוך את המברשת לפי הצורה והעיקול של הציפורן. כנ"ל לפס בצד השני. אני מקווה שהייתי מובנת חח אם לא אני אנסה להסביר שוב שיהיה בהצלחה
 

angell4

New member
רק אימון

גם אני הייתי במצבך! עוד דבר שעוזר זה לא למרוח את הלק צמוד מידי לעור בצד אלא להשאיר מרווח קטן. ככה הלק לא ינזל לצד וייצא יותר מדויק.
 
למעלה