הסוד הוא אימון אימון ושוב פעם אימון../images/Emo140.gif
ואני רצינית.. פעם גם אני הייתי מורחת גרועה (ויעידו על כך בנות הפורום)
יש לי טיפ אחד שלי מאד עזר נסי למרוח את הלק ב-3 שלבים: בשלב הראשון פס אחד באמצע, אח"כ פס מצד אחד ונסי למשוך את המברשת לפי הצורה והעיקול של הציפורן. כנ"ל לפס בצד השני. אני מקווה שהייתי מובנת חח אם לא אני אנסה להסביר שוב שיהיה בהצלחה