מתוקה בטירןף
New member
מיואשת!
אני ואמא שלי חיות לבד כל החיים , ללא אבא. כל הזמן חיינו בעוני ואמא שלי עובדת בניקיון כדי לפרנס אותנו. עברתי ואני עדיין עוברת חיים לא קלים מבחינה כלכלית. אמא שלי משלמת 2500 שקל שכירות כל חודש, אוכל ומיסים וכל זה כשהיא קורעת את עצמה בעבודות ניקיון. ועכשיו הגיעה בעלת הבית ואמרה לאמא שלי שבסיום החוזה השכר דירה יעלה ל4000 שקל!! אמא שלי כמעט התמוטטה ואני לא יודעת איך לעזור לה. חיפשתי דירות באינטרנט אבל כל הדירות זה 3500 אלף ומעלה. וזה המון כסף בשבילנו. נמאס לי כבר מהחיים האלה כ''כ קשה לשרוד בהם
אני ואמא שלי חיות לבד כל החיים , ללא אבא. כל הזמן חיינו בעוני ואמא שלי עובדת בניקיון כדי לפרנס אותנו. עברתי ואני עדיין עוברת חיים לא קלים מבחינה כלכלית. אמא שלי משלמת 2500 שקל שכירות כל חודש, אוכל ומיסים וכל זה כשהיא קורעת את עצמה בעבודות ניקיון. ועכשיו הגיעה בעלת הבית ואמרה לאמא שלי שבסיום החוזה השכר דירה יעלה ל4000 שקל!! אמא שלי כמעט התמוטטה ואני לא יודעת איך לעזור לה. חיפשתי דירות באינטרנט אבל כל הדירות זה 3500 אלף ומעלה. וזה המון כסף בשבילנו. נמאס לי כבר מהחיים האלה כ''כ קשה לשרוד בהם