crazyrach86
New member
מיואשת...
היי.. אני בת 22, סטודנטית, ממרכז הארץ הורי נפרדו לפני כחצי שנה, אימי עברה לגור בצפון הארץ ליד אחותי הגדולה. אני עברתי לגור עם בן זוגי, ואחותי הקטנה גרה עם אבי. אינני עובדת כבר 4 חודשים בגלל שהייתה תקופת מבחנים קשה, ורק עכשיו מצאתי עבודה, אני נורא מתוסכלת מלא לעשות כלום כל היום, ונראה לי שעוד לא ממש מצאתי את המקום שלי...
היי.. אני בת 22, סטודנטית, ממרכז הארץ הורי נפרדו לפני כחצי שנה, אימי עברה לגור בצפון הארץ ליד אחותי הגדולה. אני עברתי לגור עם בן זוגי, ואחותי הקטנה גרה עם אבי. אינני עובדת כבר 4 חודשים בגלל שהייתה תקופת מבחנים קשה, ורק עכשיו מצאתי עבודה, אני נורא מתוסכלת מלא לעשות כלום כל היום, ונראה לי שעוד לא ממש מצאתי את המקום שלי...