מידע חיוני למגישי הבקשות להגירה

formersusan

New member
מידע חיוני למגישי הבקשות להגירה

רק למקרה שיש כאן מישהו שלא בודק בפורום השכן, הבוקר התפרסמה הודעה של עורכת הדין שמנהלת אותו. היא הודיעה חגיגית כי מעתה, במעמד הגשת המסמכים בשגרירות, כבר לא מקבלים את הטפסים לבדיקות הרפואיות. חלק מן האנשים מקבלים מספר תיק וחלקם מתבקשים לשוב כעבור שבועיים ואז יקבלו מספר תיק, את המסמכים ואולי גם הפניה לבדיקות רפואיות. פרט נוסף שהיא הזכירה: מעתה גם יש זימון רנדומלי (או לא רנדומלי, לא ברור) לריאיונות, כפי שהיה בעבר. בשורה התחתונה: מעכשיו, התהליך ייארך זמן רב יותר. מכיוון שידוע לי שיש כמה אנשים כאן (וכמה ממכריי) שעדיין לא הגישו את התיק, הייתי אומרת שמוטב להגיש אותו ASAP. ענין הזימון לריאיונות אמור להאירך את משך ההמתנה, אם כי אפשר להתעודד - זה לא יהיה בממדים של המשרד בדלהי (כ-3 שנים). עד כאן העדכון.
 

haimico

New member
ניתן להניח שמי שקיבל זימון

לבדיקות כבר לא יקבל זימון לראיון ?
 

formersusan

New member
אין לי צל של מושג

אבל אם באמת מטרת הריאיונות היא לוודא את רמת האנגלית, ואת שום בעיה אחרת, לא נראה לי שיש סיב לדאגה. אגב, אתם כבר ממש בסוף, לא? רק מחכים לדרכונים, עד כמה שזכור לי.
 

formersusan

New member
אז אתם ממש בסוף

ולא לדאוג, זה יגיע. אין לי מושג איך הם עובדים שם. יש אנשים שחיכו חודשיים אחרי הבדיקות, ויש שחיכו שלושה שבועות. אבל אם עברתם כבר את כל השלבים, הכול יסתדר וזה יגיע. (ואם עובר פרק זמן מסוים, אתה יכול לנסות להתקשר ולשאול בעדינות אם הם קיבלו כבר את הבדיקות חזרה)
 

haimico

New member
נראה לי שהכי טוב לבוא לשם.

פקידת הקבלה מאוד אדיבה, ועונה על כל שאלה בנימוס. שמתם לב שהיא דוברת 4 שפות על בוריין ? עברית, אנגלית, צרפתית ערבית.
 

formersusan

New member
כן, ראיתי והתרשמתי מאוד ממנה

ומהאופן שבו היא מנהלת ביד רמה את המוני המבקרים. היא נראית לי בחורה צעירה ומוכשרת.
 
למעלה