מטרות נואלות מול בזבוז קולות

Volland

New member
או, סופסוף משהו מעודד :)

יש אפשרות ללינק/הפניה לאיזשהו מקור מידע שיאשר את זה? אשמח לראות ולהפיץ מידע כזה הלאה.
 
../images/Emo18.gifלא להתאחד עם עלה ירוק

 
אהלן הדס

ראשית כפי שאת רואה, אני ומס' נוספים נעלבנו מעט מתשובותיך בפורום שמירת טבע. אני רוצה לייחס זאת אולי לעומס שאת שרויה בו לקראת הבחירות (או כל דבר אחר). בכל מקרה, אתן עוד צ'אנס (ואפילו יותר)- האם תוכלי לפרט מה בדעתכם לעשות עם רמת חובב? מה בדעתכם לעשות עם הבעיה הבדואית? (האם אבו-סולב-דימונה למשל, צריכים לקבל ישוב חדש? מה אופיו וכן הלאה). חירייה לנגב- המצב כיום הוא שעשרות משאיות מעבירות פסולת דרומה ובכך מזהמות את איכות האויר, מבזבזות דלק ומעבירות זבל מהמרכז אל עבר שטחים שאינם פגועים עדיין (אנא אל תאמרי לי מיחזור- סיסמה נחמדה מידי! פרקטית- איך, כיצד, האם ריאלי וכן הלאה- לא למרוח הפעם!!). כמי ש"בא" מהתחום וכיום אף עוסק בו- לדעתי- חשוב שתהיה מפלגת ירוקים חזקה וטובה בכנסת. אסור שתהיה מפלגת ירוקים חובבנית ולא רצינית. המשרד לאיכה"ס גם כך לא במעמד גבוה מידי. לא צריך להוריד ממעמדו עוד. אם לא "נדבר" כאן, אפתח שישור חדש.
 
צר לי על שפתי

אין הכוונה לפגוע! הכוונה היא בהחלט לפתוח דו-שיח. "הירוקים" אמורים לייצג את הירוקים (ושאר עם ישראל) בכנסת. ככאלה אתם עומדים (על פניו) בעמדת מנהיגים! אנא מכם- הנהיגו אותנו (או זוזו הצידה).
 
תרשי לי לשאול עוד כמה שאלות?

האם את תומכת: 1) בכריתת כל עצי הפיקוס בישראל, מלבד תאנה, שקמה ובת שקמה, אם תמצא? 2) בהריגת כל הנוטריות בארץ? 3) בחוק האוסר על האכלת חתולי רחוב בראשל"צ? 4) בהפסקה מוחלטת של נטיעות הקק"ל? 5) בתחבורה ציבורית מסובסדת בכל ימות השבוע? 6) בבניה בכל מגרשי החניה בערים הגדולות?
 
מדיניות התחבורה של מפלגת הירוקים

כפי שצוין מפלגת הירוקים תפעל להפחתת השימוש בתחבורה פרטית. עיר היא בראש ובראשונה לאנשים, העיר צריך לשרת את האנשים ולא את כלי הרכב. ברור שכמו כל עיר מודרנית חלק מן השירותים דורשים שכלי רכב יחנו וינסעו. עם זאת אנו בנושא חניונים נפעל לניצול מוגבר של חניינים בתת קרקע. מפלגת הירוקים תפעל לעידוד שימוש בתחבורה ציבורית בין השאר באמצעות סיבסודה. לגבי החתולים אנחנו מתנגדים לחוק העזר ברשל"צ וכבר עניתי על כך לאחת הגולשת בפורום. תודה, דרור
 
במילים אחרות:

אנחנו בעד תחבורה ציבורית, אבל לא נפריע לאף אחד לנסוע ברכבו הפרטי. באחת ההודעות שמחקת לי תחת הניק הקודם שלי, כתבתי שאיני זוכר מי אמר שאינו יודע את המפתח להצלחה, אבל המפתח לכשלון הוא נסיון לרצות את כולם. מי שרוצה לדעת למה נחסמתי מפורום זה, מוזמן לפנות אלי במסר אישי לאחד הניקים.
 
וכמו כן ענית רק על 2.5 שאלות.

האם את תומכת: 1) בכריתת כל עצי הפיקוס בישראל, מלבד תאנה, שקמה ובת שקמה, אם תמצא? 2) בהריגת כל הנוטריות בארץ? 3) בחוק האוסר על האכלת חתולי רחוב בראשל"צ? 4) בהפסקה מוחלטת של נטיעות הקק"ל? 5) בתחבורה ציבורית מסובסדת בכל ימות השבוע? 6) בבניה בכל מגרשי החניה בערים הגדולות? שים לב לשאלה 5- ענית רק ש"מפלגת הירוקים תפעל לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית בין היתר על ידי סבסודה". זה כמובן לא מרגיז אף אחד- עכשיו תגיד לי בבקשה מה עם שבעס? יאללה, הגיע הזמן לרדת מהגדר באיזה נושא, לא? מי שרוצה את כל הטקסטים בעקבותיהם נחסמתי מפורום זה, מוזמן לפנות אלי במסר אישי לאחד הניקים.
 
למעלה