מטרודן

מצב
הנושא נעול.

manifesto

New member
מטרודן

מטרודן
לפני שלושה ימים הזדמן לי להיות בבאר שבע. נסעתי בקו 4 של מטרודן וזה פשוט אחלה חברה,זולה יחסית לאגד,האוטובס הרגיש יותר מרווח משום מה. רק הנהג היה לא משהו.. בכללי חברה בכלל לא רעה.
 

fireman

New member
טוב לשמוע ../images/Emo13.gif

מטרודן
לפני שלושה ימים הזדמן לי להיות בבאר שבע. נסעתי בקו 4 של מטרודן וזה פשוט אחלה חברה,זולה יחסית לאגד,האוטובס הרגיש יותר מרווח משום מה. רק הנהג היה לא משהו.. בכללי חברה בכלל לא רעה.
טוב לשמוע

מה היתה הבעיה עם הנהג?
 

fireman

New member
בפעם הבאה שתהיה בבאר שבע

סתם
היה לא נחמד למרות שזה קטנוני נורא אבל באגד בכלליות הנהגים יותר אדיבים.....אולי סתם נפלתי על נהג לא נחמד.
בפעם הבאה שתהיה בבאר שבע
תיסע בקו 9! ואז הכל יהיה מצויין, גם הנהגים!
 

ה דרומי

New member
מנצל"ש מעיתון כול הנגב דהיום

מטרודן
לפני שלושה ימים הזדמן לי להיות בבאר שבע. נסעתי בקו 4 של מטרודן וזה פשוט אחלה חברה,זולה יחסית לאגד,האוטובס הרגיש יותר מרווח משום מה. רק הנהג היה לא משהו.. בכללי חברה בכלל לא רעה.
מנצל"ש מעיתון כול הנגב דהיום
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה