מטרודן
לפני שלושה ימים הזדמן לי להיות בבאר שבע. נסעתי בקו 4 של מטרודן וזה פשוט אחלה חברה,זולה יחסית לאגד,האוטובס הרגיש יותר מרווח משום מה. רק הנהג היה לא משהו.. בכללי חברה בכלל לא רעה.
מטרודן
לפני שלושה ימים הזדמן לי להיות בבאר שבע. נסעתי בקו 4 של מטרודן וזה פשוט אחלה חברה,זולה יחסית לאגד,האוטובס הרגיש יותר מרווח משום מה. רק הנהג היה לא משהו.. בכללי חברה בכלל לא רעה.
מטרודן
לפני שלושה ימים הזדמן לי להיות בבאר שבע. נסעתי בקו 4 של מטרודן וזה פשוט אחלה חברה,זולה יחסית לאגד,האוטובס הרגיש יותר מרווח משום מה. רק הנהג היה לא משהו.. בכללי חברה בכלל לא רעה.