מטבח עם גז ותנור

33נמי

New member
מטבח עם גז ותנור

אנו הזמנו מטבח. החלטנו שהגז והתנור יהיו בילט אין ונשים אותם אחד מעל השני, ז"א, גז על השיש ומתחת תנור. האם לא בעיתי מבחינה בטיחותית?
 
תדאגי לבודד טוב את האיזור

שמעל התנור ומתחת לשיש, שלא יתפוצץ לך השיש מהפרשי הטמפרטורה (במיוחד אם יש שם חיבורים)
 

zk il

New member
תנור מתחת למשטח העבודה

אין שום בעיה למקם את התנור מתחת למשטח העבודה כשמעל נמצאות הכיריים. אולם חשוב להתקין תנור בנוי אם אורור חזיתי ! ! רוב התנורים החדשים הם בעלי איפיון כזה. טיפ נוסף - לבקש להתקין את ברז הביטחון של כירת הגז בדופן של פנים הארון שמימין לתנור , כמו כן יש לדאוג לנקודת חשמל למצת של הכיריים כמו גם לתנור.
 
למעלה