מחשב מתרסק....
המחשב שלי (256ddr+מעבד 2.02 גיגה הרץ) נופל הרבה פעמים יש לי ווינדוז XP ואפילו אם אני רק מפעיל משחק (וסוגר את כל שאר היישומים) ונכנס למשחק דמויי neverwinter nights המחשב אחרי בערך 30 דקות נופל (ואני יודע שזה הורס את ההארד דיסק ועוד רכיבים....) למישהו יש רעיון ממה זה נובע? או האם יש דרך לפתור את זה בתודה מראש android
המחשב שלי (256ddr+מעבד 2.02 גיגה הרץ) נופל הרבה פעמים יש לי ווינדוז XP ואפילו אם אני רק מפעיל משחק (וסוגר את כל שאר היישומים) ונכנס למשחק דמויי neverwinter nights המחשב אחרי בערך 30 דקות נופל (ואני יודע שזה הורס את ההארד דיסק ועוד רכיבים....) למישהו יש רעיון ממה זה נובע? או האם יש דרך לפתור את זה בתודה מראש android