מחשב מתרסק....

android

New member
מחשב מתרסק....

המחשב שלי (256ddr+מעבד 2.02 גיגה הרץ) נופל הרבה פעמים יש לי ווינדוז XP ואפילו אם אני רק מפעיל משחק (וסוגר את כל שאר היישומים) ונכנס למשחק דמויי neverwinter nights המחשב אחרי בערך 30 דקות נופל (ואני יודע שזה הורס את ההארד דיסק ועוד רכיבים....) למישהו יש רעיון ממה זה נובע? או האם יש דרך לפתור את זה בתודה מראש android
 

unholy

New member
אוקי...

שמע לי הייתה בול אותה בעיה...וזאת הייתה בעיית חום...וודא שכל המאווררים עובדים ונקה את ההיטסינק שעל המעבד.
 
למעלה