מחשבי המילניום מבארשבע- הונאה! ../images/Emo46.gif
שמעו מה קרה לי הבוקר! אני מדביקה לכאן מה ששלחתי למקומות אחרים, זה רק קצה הקרחון. אז ככה... שלום. אני חסרת אונים, קניתי מחשב במחשבי המילניום בבארשבע, הדיסק היה פגום, הרמקולים דפוקים ואין עם מי לדבר! שילמתי יותר מ-6000 ש"ח, וקיבלתי מותר דפוק. לקחו ממני 189 עבור דיסק של תוכנת החלונות, וטענו שאני טעיתי בחשבון! הדיסק הראשון היה פגום ואחרי חודש החליפו לי דיסק שבא ללא אריזה, ולא הייתה לי שום אפשרות לדעת אם הוא נגוע בוירוסים. כשהתקשרתי להתלונן טרקו לי את הטלפון בפרצוף עד שבסוף שלחו טכנאי. ההתקנה חינם, לפי הפרסום בחוברת הויזה והיארכארט, אבל מהרגע שהטכנאי נכנס אלי הבייתה, הטלפון שלו לא הפסיק לצלצל, ומנהל השרות הפריע לו ודחק בו למהר ללכת, ללקוחה אחרת, שמאיימת לבטל את העיסקה. גם לטכנאי הראשון הוא לא נתן לעבוד והתקשר כל רגע. הרמקולים נדפקו לאחר חודש, התחילו להרעיש בצורה שאי אפשר לעבוד איתם. כשהתקשרתי להתלונן, אותו יוסי, אלי, אבי, כל פעם הוא בשם אחר, הוא אמר שאין אחריות על הרמקולים. אמרתי לו שהוא מכר לי מוצר פגום, ואיימתי שאתלונן עליו בכל מקום אפשרי, אז הוא אמר שאני צריכה ללכת לפסיכיאטר! התקשרתי לישרכארט, סיפרתי את הסיפור, לפקידה, שאמרה שתעביר הלאה. אני לא יודעת מה לעשות. אני לא יודעת אם הדיסק שלי נגוע או לא. כל בדיקה של טכנאי עולה המון כסף, וגם ככה שילמתי הרבה. להתחיל משפטים זה לא לעניין, ואני רק רוצה שלא יקנו ממנו יותר! הפרסום שלהם מופיע בויזה ובישרכארט, כמחשבי המילניום, הסניף הראשי בבארשבע, ויש שלוחה בקניון. אל תקנו אצלהם! מה דעתכם? התחלתי פנייה למועצה לצרכנות, לעיתונות וכו´, לאט לאט.... ואני ממשיכה בשרשור למה שקרה לי אתמול בערב.....
שמעו מה קרה לי הבוקר! אני מדביקה לכאן מה ששלחתי למקומות אחרים, זה רק קצה הקרחון. אז ככה... שלום. אני חסרת אונים, קניתי מחשב במחשבי המילניום בבארשבע, הדיסק היה פגום, הרמקולים דפוקים ואין עם מי לדבר! שילמתי יותר מ-6000 ש"ח, וקיבלתי מותר דפוק. לקחו ממני 189 עבור דיסק של תוכנת החלונות, וטענו שאני טעיתי בחשבון! הדיסק הראשון היה פגום ואחרי חודש החליפו לי דיסק שבא ללא אריזה, ולא הייתה לי שום אפשרות לדעת אם הוא נגוע בוירוסים. כשהתקשרתי להתלונן טרקו לי את הטלפון בפרצוף עד שבסוף שלחו טכנאי. ההתקנה חינם, לפי הפרסום בחוברת הויזה והיארכארט, אבל מהרגע שהטכנאי נכנס אלי הבייתה, הטלפון שלו לא הפסיק לצלצל, ומנהל השרות הפריע לו ודחק בו למהר ללכת, ללקוחה אחרת, שמאיימת לבטל את העיסקה. גם לטכנאי הראשון הוא לא נתן לעבוד והתקשר כל רגע. הרמקולים נדפקו לאחר חודש, התחילו להרעיש בצורה שאי אפשר לעבוד איתם. כשהתקשרתי להתלונן, אותו יוסי, אלי, אבי, כל פעם הוא בשם אחר, הוא אמר שאין אחריות על הרמקולים. אמרתי לו שהוא מכר לי מוצר פגום, ואיימתי שאתלונן עליו בכל מקום אפשרי, אז הוא אמר שאני צריכה ללכת לפסיכיאטר! התקשרתי לישרכארט, סיפרתי את הסיפור, לפקידה, שאמרה שתעביר הלאה. אני לא יודעת מה לעשות. אני לא יודעת אם הדיסק שלי נגוע או לא. כל בדיקה של טכנאי עולה המון כסף, וגם ככה שילמתי הרבה. להתחיל משפטים זה לא לעניין, ואני רק רוצה שלא יקנו ממנו יותר! הפרסום שלהם מופיע בויזה ובישרכארט, כמחשבי המילניום, הסניף הראשי בבארשבע, ויש שלוחה בקניון. אל תקנו אצלהם! מה דעתכם? התחלתי פנייה למועצה לצרכנות, לעיתונות וכו´, לאט לאט.... ואני ממשיכה בשרשור למה שקרה לי אתמול בערב.....