מחשבים ברשת

מחשבים ברשת

אני עובד עם ראוטר עם מספר מחשבים וכדי להיכנס למחשבים שכנים אני צריך להפעיל את My network placed ראיתי פעם אצל מישהו שהכוננים של המחשבים האחרים מופיעים ככוננים נוספים ב My Computer איך מגדירים זאת? אני עובד עם XP
 

eladts

New member
יש תפריט שנקרא

MAP NETWORK DRIVE ב-MY COMPUTER שעושה מה שאתה רוצה.
 
למעלה