מחשבים ברשת אני עובד עם ראוטר עם מספר מחשבים וכדי להיכנס למחשבים שכנים אני צריך להפעיל את My network placed ראיתי פעם אצל מישהו שהכוננים של המחשבים האחרים מופיעים ככוננים נוספים ב My Computer איך מגדירים זאת? אני עובד עם XP