שאלה...!
אוקיי, אני חשבתי על זה קצת, וגם הלכתי לאתר ששבז נתן, ובעקבות מה שקראתי יש לי שאלה- כתוב שם דבר כזה: ***Ever notice that when you are falling in a dream and you hit the bottom you always wake up quickly! That is your astral body snapping back into place. אני סיפרתי לכם שבחלום הצלול שלי- כמה זמן אחרי שגיליתי שאני חולמת הרגשתי שאני נופלת.. הנפילה נמשכה כמה זמן שבמהלכו פתחתי את העיניים וראיתי שאני במיטה.. יכול להיות שאני חוויתי גם חוויה חוץ גופית והנפילה היא (לפי מה שכתוב) כשהנפש חזרה לגוף? בעקבות זה גם כתבתי את השאלה שבהודעה הקודמת- האם יכול להיות שכל חלום הוא סוג של חוויה חוץ גופית...?