מחשבה שרציתי לשתף

Gaia4

New member
מחשבה שרציתי לשתף

מבחינתי אין למה להיזכר. זה לא שאני לא רוצה לזכור את התאריך המדויק בהם יקיריי נולדו או נפטרו. וזה לא שאני לא רוצה להיזכר בכל הדברים הטובים שחוויתי עם האנשים שהיו קרובים אלי מכל. אני פשוט לא זוכר כי אין למה לזכור. כל פעולה של להיזכר ביום הולדת או ללכת לאזכרה או למצבה של מישהו שהוא לא קיים, זה יהיה בכדי לספק את הצרכים שלי ובשביל שאני ארגיש טוב עם עצמי. המתים לא צריכים שיזכרו אותם כי הם מתים. ואנחנו מוכרחים את החוויה של - ״כשאנחנו נגיע לשם מישהו יזכר בנו״. כשלמעשה הדבר אינו כך מבחינתי.

כל אחד מפרש את המוות בצורה אחרת. ואני מבין אנשים שזקוקים להרגשה הזאת כי זה דבר נחוץ להישרדותנו. אבל לא לכל אחד. נהפוכו. אני לא רוצה להרגיש טוב עם עצמי. אני באבל בדרכי שלי. לכן אל תכעסו עלי כשאני חושב או פועל בצורה מסוימת. אפילו אם היא מותרסת בעיניכם. זה הטבע שלי. וכל ניסיון לשנותו הוא או עקר או לא טבעי.
 

yehudit4god

New member
מסכימה עם זה .

תלך לא תלך לאזכרות. מי שהלך מהעולם לא יחזור. כבר כמה שנים שאני לא מתייצבת לאזכרות של הקרובים מכל. לא דורכת בבתי קברות בהתחלה כעסו עליי.. היום כבר הפסיקו לדבר על זה ולאף אחד לא ממש אכפת אם באתי או אם אני עצמי עדיין בחיים. בסופו של יום תעשה מה שנכון לך.
 
למעלה