מחר יש בדיקה
אחרי שהייתי אצל הרופא לפני שבועיים בערך ולא ראו עדיין יותר מידי, מחר יש לי בדיקה חוזרת לראות אם יש דופק. אני יהיה שבוע 8 פחות יום אני ממש מתה מפחד!!! הרופא ביקש ממני להכין קצת ניירת מההריון הקודם (שהסתיים בשבוע 26) ועכשיו הוצאתי את הניירת מהקלסר הריון של עדן. זה היה ממש לא קל לראות את כל הבדיקות שלה ואת התמונות שלה מהאולטראסאונד, עצוב מאוד... מקווה שמחר יעבור בשלום ונוכל סוף סוף להתחיל להנות קצת מההריון הזה ולא להיות כל הזמן בהיסטריה. למרות שברור לי שהפעם הלחץ לא יפסק עד הלידה עצמה כי את התמימות שלי כבר איבדתי לפני חמישה חודשים נועה
אחרי שהייתי אצל הרופא לפני שבועיים בערך ולא ראו עדיין יותר מידי, מחר יש לי בדיקה חוזרת לראות אם יש דופק. אני יהיה שבוע 8 פחות יום אני ממש מתה מפחד!!! הרופא ביקש ממני להכין קצת ניירת מההריון הקודם (שהסתיים בשבוע 26) ועכשיו הוצאתי את הניירת מהקלסר הריון של עדן. זה היה ממש לא קל לראות את כל הבדיקות שלה ואת התמונות שלה מהאולטראסאונד, עצוב מאוד... מקווה שמחר יעבור בשלום ונוכל סוף סוף להתחיל להנות קצת מההריון הזה ולא להיות כל הזמן בהיסטריה. למרות שברור לי שהפעם הלחץ לא יפסק עד הלידה עצמה כי את התמימות שלי כבר איבדתי לפני חמישה חודשים נועה