מחר יש בדיקה

noabl

New member
מחר יש בדיקה

אחרי שהייתי אצל הרופא לפני שבועיים בערך ולא ראו עדיין יותר מידי, מחר יש לי בדיקה חוזרת לראות אם יש דופק. אני יהיה שבוע 8 פחות יום אני ממש מתה מפחד!!! הרופא ביקש ממני להכין קצת ניירת מההריון הקודם (שהסתיים בשבוע 26) ועכשיו הוצאתי את הניירת מהקלסר הריון של עדן. זה היה ממש לא קל לראות את כל הבדיקות שלה ואת התמונות שלה מהאולטראסאונד, עצוב מאוד... מקווה שמחר יעבור בשלום ונוכל סוף סוף להתחיל להנות קצת מההריון הזה ולא להיות כל הזמן בהיסטריה. למרות שברור לי שהפעם הלחץ לא יפסק עד הלידה עצמה כי את התמימות שלי כבר איבדתי לפני חמישה חודשים נועה
 

kinsti

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo57.gif

הי, זכרתי שצריכה להיות לך כבר בדיקה בערך בזמן הזה. כל כך מקווה איתך שתוכלו מחר לנשום מעט לרווחה. מחזיקה אצבעות חזק חזק.
 

puja1

New member
../images/Emo249.gif לדופק חזק ותקין והמשך הריון עגול

 

ויצמנית

New member
שולחת מלא אנרגיות חיוביות

אחשוב עלייך מחר... תעדכני
 

scalar

New member
מאחלת שתראו דופק ברור, חזק ומהיר ../images/Emo140.gif

(כותבת כאן לראשונה. נכנסתי רק לבדוק לשלומך.) מכיוון שלאסון בהריון הקודם אין כל השלכה על הריון זה, עם אופטימיות זהירה של כאלו שאבדו את תמימותן, מצפה בקוצר רוח להודעתך המרגשת מחר
 

מקוםבלב

New member
../images/Emo140.gifמחזיקה אצבעות ומאחלת שהכל יהיה בסדר

יום נפלא וחדשות טובות
 

noabl

New member
יש דופק ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אני לא מאמינה, יש דופק קטנטן וחמוד איזה אושר!! תודה רבה על האצבעות שלכן, הן עשו את העבודה תמשיכו להחזיק, יש רק עוד 7 חודשים ...
 

מקוםבלב

New member
../images/Emo57.gif../images/Emo57.gif../images/Emo57.gifחדשות נפלאות

שמחה ומאושרת בשבילך. מאחלת שימשיך כך. יום נפלא
 

kinsti

New member
איזה יופי!

שמחה כל כך לשמוע. שימשיך קל, ארוך, תקין ומאושר
 
למעלה